Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei! Har en 2015-modell varebil for salg, registrert første gang 23.12.2014. Altså siste utgave av D4.

Km 305’. Akkurat innkjørt. Bilen har gått langkjøring i Vesterålen med en veterinær, så maskinen virker gull. Jeg har kun eid den i drøye to år og har i hovedsak kun kjørt langkjøring.

SDV6-motoren på 256 HK og 600 Nm er en helt nydelig maskin med bra skyv, som egentlig burde vært i alle D3 og D4. 😊 19-tommere på sommer og vinter, da jeg synes 20 ble for stumpete. (Hadde D3 i 8 år, og er vant til 17-tommere.)

Flott bil, har brukt en god del penger på den siste to år, for å få den i topp teknisk stand. Sist nå 62’ på ny, original parkbremsmodul, nye skiver, klosser og bånd bak, samt bærearm og foringer ifb. med PKK i sommer. Skiver og klosser foran er fra 2023. Servicer er fulgt. Girkassen har vært flushet og også hatt vanlig oljeskift. Har kvitteringer fra verksted på alt som er gjort i mitt eie, de to siste årene. Resten skal ligge i LR-databasen, og reg.reimskifte har vært gjort to ganger.

Bilen ble LanoPro-behandlet med FULL behandling i høst, dvs. blanding av tynn- og tykkstoffer, pluss fettlister i plateskjøter. Da jeg kjøpte bilen monterte jeg noen skikkelig bra Lazer ekstralys i grillen. De kostet ca. 8.000 kroner høsten 2022.

En rustflekk rundt håndtak passasjerdør foran og bakrutevisker funker ikke. Ellers funker alt. Har fått pris på 3.500 for å få bort rusten hos MPS. Bakrutevisker kan jeg evt. fikse selv, men best for meg om ny eier fikser det selv. Blir unødvendig dyrt på verksted. Kun William & co. / BilXtra har skrudd på denne i mitt eie. Elsker bilen, men grunnet dårlige tider i arbeidsmarkedet (selvstendig næringsdrivende) må jeg nå kjøpe meg noe litt rimeligere for en periode.

Det er bygd seng med sammenrullbar madrass og to skuffer under i bilen, og dette kan evt. medfølge for en liten slump. (Eller det kan tas ut på ca. 10 minutter.) Har litt utstyr og turutstyr som man også kan diskutere ifb. med salg. Bilen har Webasto med fjernkontroll som jeg kun har testet én gang. Virket da, men lurer på om jeg kløna litt så den må pares på nytt. Bilen har stått i garasje i mitt eie, inntil nylig. Bilen har aldri vært kjørt offroad.

Prisantydning 210’ for kun bilen, men kan nok gå ned litt om entusiast i miljøet kjøper og handelen går raskt. Vennlig hilsen Andreas (LANDreas på LRF.com). 😊 Ta gjerne kontakt for en trivelig LR-prat og mer info om bilen.

IMG_1275.jpg

IMG_1276.jpg

IMG_1277.jpg

IMG_1282.jpg

IMG_1298.jpg

IMG_1299.jpg

IMG_1300.jpg

IMG_1301.jpg

IMG_1302.jpg

IMG_1303.jpg

IMG_1305.jpg

IMG_1306.jpg