Jump to content

Recommended Posts

Posted

Den originale lysbrytaren på Discoen heldt i nesten tjue år før den kapitulerte. Den ville ikkje halde seg i fjernlysposisjon lenger.

Den nymonterte brente seg fast i på-posisjon første dagen i sommarferien 2022 og eg måtte kople frå batteriet ved kvart stopp i ti dagar. 

Neste brytar hugsar eg ikkje kva som skjedde med, men eg måtte iallfall ha ny igjen før PKK tidlegare i år. Då vart det også montert lysforsterkarsett med relé slik at det kun går styrestraum gjennom brytaren.

Dette var rett før årets sommarferietur, og då vi kom heim igjen hadde instrumentlyset forlengst slutta å virke. Det kjem på når eg slår på parklys, så det er nok brytaren igjen.

Eg har ikkje gjort meir med det sidan eg er litt lei av å kjøpe brytarar som stadig finn nye måtar å kollapse på. Men no er det mørkt halve døgnet og skikkeleg upraktisk med mørkt dashbord.

Alle brytarane var originalvare frå Lucas, utan at det hadde noko å bety. 

Er det andre som lagar brytarar som held betre?

Posted

Du behøver ett lysforsterkningkit, slik at du ikke svir den orginale bryteren 

Posted

Tipper det er koblet på en uorginal kjørelysløsning fra norsk importør.

Jeg koblet tilbake. Mulig jeg koblet egen  løsning vha 2 releer. Og koblet lysforsterkersett.

Nå er det ikke lys på Røvern i det hele tatt.

Posted

Stemmer det! Fjernet på min og vet jeg fikk kjørelys bak automatisk, men husker ikke om parklys kom på automatisk. Husker dash ikke kom på så var lett å vite når man måtte skru på hovedlysene :D

Posted

Mener du kan sette på automatisk kjørelys vha nanocom, da kommer lyset på så snart du tar bilen ut av park på en automat. Hvordan det fungerer på en manuelt giret vet jeg ikke.