motom Posted November 12, 2024 Posted November 12, 2024 Som flere her inne sikkert har fått med seg så har jeg skaffet meg en Defender og med litt andre familiebehov de neste årene så må jeg klare meg med ett LR produkt på tunet. Legger den ut her først da jeg håper den går til en entusiast som vil ta godt vare på den. 2011 Discovery 4 i Ipanema Sand, 3.0 liter SDV6, 245Hk, 6-trinns automat med e-Diff, sort skinn og det meste av utstyr man kunne få på den tiden. Kilometerstand: litt under 185 000km Det er gjort en del med den det siste året da jeg fikk kommentar om foringer og bærearmer på siste EU kontroll. Luftbelger byttet jeg preventivt for 1 år siden og i år har den fått bærearmer rundt om, samt bremseskiver, bremsesko og klosser etc. foran og bak. Cross-over ble tatt i sommer og fikk da også byttet AC kondensator og fylt den opp. Oljeskift er selvfølgelig også hyppig utført Se gjerne prosjekttråden min her Er du interessert så ta kontakt på PM så kan du få høre mer om service historikk etc. Ser jeg ikke har tatt noen bilder av den i det siste for lyktebeskytterne er tatt av siden dette ble tatt. Skal få vasket den og tatt noen nyere bilder Finn annonse: https://www.finn.no/mobility/item/387184203 Quote
Recommended Posts