jorgenht Posted October 27 Share Posted October 27 Noen som har en ok forbindelse på bilfrakt? Distansen er Bardufoss -Sentralt på Østlandet. Tar en epostrunde med de som finnes når man googler på mandag.. men om noen har et tips så.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lafterolf Posted October 27 Share Posted October 27 Tog fra Narvik vet jeg er brukt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gautes Posted October 27 Share Posted October 27 Svigermor til Sundrehagen kjørte langtur sørover med LR for evigheter siden. Men usikker på om hun melder seg frivillig en gang til. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jorgenht Posted October 27 Author Share Posted October 27 @gautes Denne gang er en en Jimny. Spørs om svigermor rekker opp hånda da. 🤣 @lafterolf Det er nok lurt, men er det en spesiell transportør? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lafterolf Posted October 27 Share Posted October 27 (edited) Aner ikke, Jimny, det går som håndbagasje😁 Edited October 27 by lafterolf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jorgenht Posted October 27 Author Share Posted October 27 Poeng @lafterolf Tanken var at jeg skulle slippe de 21 timene hjem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lafterolf Posted October 27 Share Posted October 27 Selskapet som hadde bilfrakt fra Narvik med tog har gått konkurs, sier en kjenning der oppe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kseth Posted Wednesday at 07:10 AM Share Posted Wednesday at 07:10 AM Hurtigruta til Bergen - kjør derfra 😀 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KennethA Posted Wednesday at 10:23 AM Share Posted Wednesday at 10:23 AM Hør med https://www.axesslogistics.no/ Det er vel gamle Autolink tror jeg som frakter biler nordover. De kjører vel stort sett tomme lastebiler nedover igjen, så billigere den veien. Ellers er det vel sikkert noen soldater på Skjold som skal hjem på perm og kan kjøre bilen ned for en liten slant. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts