Sven Posted October 7, 2024 Posted October 7, 2024 Våre venner i den tyske Land Rover klubben feirer også sitt 50 års jubileum neste år. Hva med å besøke dem først før turen går nordover til vårt eget jubileum? Følg med på www.dlrc.org for oppdatert informasjon. Quote
gautes Posted January 31 Posted January 31 Nå har du mulighten til å melde deg på. Jeg sliter litt med å rote meg fram til info nå men liten festmiddag med gode venner hjelper nok ikke. Bedre lykke i morgen tenker jeg. Quote
runekristoffersen Posted February 1 Posted February 1 Gaute , du må smøre dæ med litt tålmodighet 😉 Påmelding åpner : 1. april (ingen spøk 😉) Det er satt et `max` på antall biler , så vi e påmeldings-klar på dato. Og det ser ut akkurat nu , at vi er 10-ish biler klar. Men det er plass til flere ( se info. siste nr. av 4WD/leder avd.Øst) Ferger fra Gøteborg , Oslo og Larvik , samt camping nedover, er booka og klar. Quote
gautes Posted February 2 Posted February 2 Vi kjører hele veien nedover. Kortere enn opp til Rognan så får vi litt trening. Quote
Recommended Posts