Mr.T Posted October 2, 2024 Posted October 2, 2024 To spørsmål: - Bakruteviskeren på bilen funker ikke når jeg trykker på viskeknappen på dashbordet. Hører et svakt klikk i et rele, men ingenting skjer. Noen tips om hvor eller hva jeg bør sjekke? -Kommer en svak fuglekvitter fra inni dashbordet når jeg svinger godt til høyre eller venstre.. Høres ut som kupevifta.. Noen som har opplevd det samme? Vurderer å plukke ut vifta og sjekke/smøre den.. Takk for svar! 😃🙏🏼 Quote
gautes Posted October 2, 2024 Posted October 2, 2024 Kvitrer det når vifta er av? Kurant å plukke ut ihvertfall. Jeg har reparert kabler i dørsprekken til pusser bak og byttet noen motorer pga rust i aksel. Quote
Mr.T Posted October 3, 2024 Author Posted October 3, 2024 gautes skrev (11 timer siden): Kvitrer det når vifta er av? Kurant å plukke ut ihvertfall. Jeg har reparert kabler i dørsprekken til pusser bak og byttet noen motorer pga rust i aksel. Takk Gaute 😊 Kvitrer ikke når vifta er av. Får ta en tur baki og se om jeg finner noe da 😊🙏🏼 Quote
tnj Posted October 7, 2024 Posted October 7, 2024 På D2 kontakter i D-stolpe høyre som var problemet med bakrutevisker. Dårlig kontakt/irr. Intervallrelé under instrumentene tikket og gikk. Deffen (02) fikk ekstra jordledning fra bakdør til karrosseri da jeg hadde den åpen. Quote
Mr.T Posted October 12, 2024 Author Posted October 12, 2024 Flott! Har foreløpig kun fått sett på kvitringen i vifta. Der lå det endel barnåler som kan ha laget lyd ved lav hastighet.. Ikke fått lyd etter fjerning i alle fall 🙂 Har liksom ikke hastet med viskeren ennå, men det blir neste! Takk for tips!! tnj skrev (På 7.10.2024 den 10.35): På D2 kontakter i D-stolpe høyre som var problemet med bakrutevisker. Dårlig kontakt/irr. Intervallrelé under instrumentene tikket og gikk. Deffen (02) fikk ekstra jordledning fra bakdør til karrosseri dåpen. Quote
Recommended Posts