Magnumresponse Posted September 6, 2024 Posted September 6, 2024 Har en god gammeldags kjørerampe som jeg (foreløpig) ikke har fått brukt slik jeg tenkte, så må vurdere å selge. Den er demonterbar i seksjoner. Har både stativ til jekk + jekk fra 4-søyler, har ikke sett om det passer. Er overbevist om at rampe er fabrikk laget, men finner ingen data eller skilter på den. Selvkost 20 000,- men må forbeholde rett til å avstå fra salg om jeg skulle finne noe nyttig å bruke den til. 954 en7 338, eller pm her inne. Står på Fosen i Trøndelag. Quote
Magnumresponse Posted October 17, 2024 Author Posted October 17, 2024 Siden denne ikke er utstyrt med en egen app, er den nok ikke så veldig populær for dagens bilentusiaster. Vurderer derfor å innse tap, så justerer ned pris til 15tusen. Med fremdeles forbehold om endringer. Quote
Magnumresponse Posted November 16, 2024 Author Posted November 16, 2024 Salg er avblåst, denne skal nå brukes. Quote
Recommended Posts