lqasse Posted September 1 Share Posted September 1 (edited) Jeg holder på å skulle montere overdrive på min 81 RRC LT95. Per nå er stagene til håndbrekket i veien bak transfer casen, og jeg ser enkelte manualer refererer til et kit man kan benytte for å få plass. Dette har jeg ikke klart å finne noen andre referanser til verken på forum eller eBay, så jeg tenker det må finnes en eller annen smart omvei? Dere som har montert, hvordan løste dere dette? Bonus: hvilken side av cubby boksen har dere girspaken for overdriven? Edited September 1 by lqasse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik Iversen Posted September 1 Share Posted September 1 (edited) Har girspaken på venstre side. Hos meg er overføringsstaget på håndbrekket buet slik at det går klar av overdriven. Er noen år siden jeg satt inn kasse. Skal se etter om det finnes noen nærbilder Edt. Er et bilde her på side 23 som kanskje hjelper. Oransje gummi på staget. Edited September 1 by Erik Iversen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lqasse Posted September 4 Author Share Posted September 4 Takk for svar! Interessant, ser ut som mitt har en annen løsning for selve overdrive spaken. Festet er midt på 🙃 Hvordan er det med plass til armlenet/boksen i midten om du har det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik Iversen Posted September 4 Share Posted September 4 Ja, her er det vel egentlig bare to posisjoner. Til venstre eller ca midt på. Har varmet girstanga og bøyd denne noe slik at den går ganske tett inntill førerstolen for å gjøre plass til midtkonsollen jeg hadde. Men det er egentlig litt for trangt for den. Den står ikke i bilen for øyeblikket. Ikke det beste bildet, men spaken til overdriven står ca på line med kula på girstanga når kassa står i 2. gir. Bare fordi jeg synes det passet meg godt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts