HansChristian Posted August 19, 2024 Posted August 19, 2024 Jeg kjøpte denne bilen på impuls i vinter/vår med tanke om at jeg ville restaurere den. Med allerede tre veteranbiler fra før av, så innser jeg nå at jeg hverken har tid eller mulighet til å gjennomføre dette prosjektet. Jeg velger derfor å selge den videre til selvkost. Det eneste jeg har gjort med bilen (bortsett fra å bruke den til og fra butikken) er at jeg har gjort rent dieselrør, tank-pickup, sedimeter etc, og bytett dieselfilter, for å få bukt med dieseldyr og annet gammelt rask. I tillegg til at jeg har fått orden på ladingen slik at bilen nå lader som den skal. Det er en oljelekkasje på høyre side i bakakslingen, så her må simmerring byttes, og da sikkert også bremsebånd. Ut over dette har jeg ikke noen oversikt over tilstand, annet enn at jeg har kjørt bilen fra Hønefoss til Kongsberg, og så noen småturer her. EU-godkjenningen går ut i november, så frem til dette kan den flyttes for egen maskin. Registrert som 7-seters personbil, men seteryggene til baksetene mangler. Bilen kan sees/prøves på Kongsberg. Selges som et rimelig komplett og greit oppussingsobjekt med stort potensiale. Jeg betalte 80.000,- for den, og det vil jeg ha igjen også. Quote
Recommended Posts