Jump to content

Ratt PKK


Alb

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Min erfaring er at det kommer helt an på kontrolløren.. Bruk mountney-rattet, men monter på en hurtigsving-tapp. Er du med på kontrollen da, så blir kontrolløren i harnisk for knappen, du skrur den av, og alt er i orden...😄😄

Link to comment
Share on other sites

Det ligger et liknende ratt som trådstarter har avbildet ute hos EWS.

Du vil ikke like å se de sprekkene rattet har fått etter litt bruk i en LR.

For ikke å snakke om å føle dem inn i brystet ved et evt. uhell.

 

Men,ja, jeg har et liknende problem selv og bytter ratt ved hver PKK.

Mye mindre pes og irritasjon for kontrolløren..

Link to comment
Share on other sites

Min unnskyldning er at jeg har skinne på venstrebeinet pga dropfot.

Med stort ratt butter kneet i rattet før foten kommer opp i clutchpedalhøyde.

Sjekket for 30ish år siden, men mye styr for godkjenning pga eget initiativ.

Ble mumlet litt om feil bil og automat også og da forsvant lysten.:angry:

Link to comment
Share on other sites

Alb skrev (På 3.9.2024 den 23.22):

👍 Jeg kjørte med det lenge. Synes det blir litt stort bare.


 defender sport steering wheel er et

originalt GT-ratt. Har aldri hatt problem på pkk med det. Desverre passer det bare på biler med 48-spline rattstamme.

samme ratt har minibiler på nittitallet.

 

jeg har solgt mitt, men i lenken ser du hvordan det ser ut.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...