Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jeg bestemte meg for å lage en ny tråd her siden den andre ligger under Land Rover Generelt og det blir litt feil.

Jeg har anskaffet meg en Icarsoft LR v2.0 da jeg hadde tenkt å se om jeg forsto noe av den og klarte å koble opp bilen min. Kjøre Defender Td5 04 modell.

For å bli kjent med verktøyet så koblet jeg den opp slik den skulle og vrei om tenninga. Starter fint og alt ser ut til å virke. Men når jeg kjører diagnose så failer den på alt og får beskjed om å skru på tenninga. Men etter flere forsøk så er det null effekt i målet. Går inn på land rover velger riktig bil og riktig årstall. Ønsker å programmere en key fob så jeg kan ha to av dem. Men ingen ting går slik som tenkt. Har kjøpt den brukt men var pakket inn i plast og ser sprett ny ut. 

Hva og hvordan får jeg den til å gjøre som jeg vil/ trenger?

Har brukt Hawkeye før og det var knall opplegg. Så håper å få til å bruke denne. Tips mottas med takk og kaffe til de som kjører forbi her i Nord.

mvh Andreas

Posted
lafterolf skrev (På 15.7.2024 den 6.28):

Jeg tror ikke denne diagnosen kan brukes på Defender td5. 

Flott da kan man legge den til salgs. Takk Rolf.