Kurt Gustafsson Posted July 5, 2024 Posted July 5, 2024 Har en vindusviskermotor som er noe ustabil. Den må i de fleste tilfeller ha et kakk for å starte, og det blir kjedelig i lengden..... Noen som har en viskemotor til en 1996 defender liggende å slenge? Hvis den virker kjøper jeg gjerne Quote
Kurt Gustafsson Posted July 9, 2024 Author Posted July 9, 2024 EWS ordner opp. Ny motor på plass i morra 🙂 Quote
tnj Posted July 10, 2024 Posted July 10, 2024 19 hours ago, Kurt Gustafsson said: EWS ordner opp. Ny motor på plass i morra 🙂 Så bra han hadde igjen! 🙂 Hadde en ordre med deler han var tom for som jeg la inn hos FF i går og fikk startvansker på morgenen i dag. Ordre supplert med injektorpakninger og ledningsnett i dag, regner med en snau uke leveringstid med DHL. FF ordner moms og pakken leveres enten på dør eller foretrukket utleveringssted. Jeg har brukt dem flere ganger tidligere når ting ryker akkurat når EWS har ferie... famousfour(dot)co(dot)uk Quote
Kurt Gustafsson Posted July 11, 2024 Author Posted July 11, 2024 ..og nå er viskere bedre enn de noensinne har vært mens jeg har eid bilen..... De stopper iallfall på samme sted 🤪 Quote
gautes Posted July 12, 2024 Posted July 12, 2024 Selv om eldste og beste delepusheren må gi seg har han ingen smittsomme sykdommer. Så løp og kjøp det du trenger inntil han går tom. Quote
tnj Posted July 12, 2024 Posted July 12, 2024 1 hour ago, gautes said: Selv om eldste og beste delepusheren må gi seg har han ingen smittsomme sykdommer. Så løp og kjøp det du trenger inntil han går tom. 🙂 Quote
tnj Posted July 12, 2024 Posted July 12, 2024 Veldig lettvint siden jeg rotet meg borti produkter fra Solihull å bare svippe oppom Erik en ettermiddag, eller kjøre en tur med konebilen for å hente noe til en havarert feriepakket bil hjulpet hjem på planet til en Vikingbil, deler som lå gjemt i buskas på Lierskogen og kunne plukkes opp i halv ni-tiden på kvelden med faktura i posen. Tusen takk for hjelpsomheten gjennom for mitt vedkommende tre tiår og nyt tilværelsen videre. Stor takk til tålmodig konemor og! Nå er det hennes tur. 🙂 Quote
Kurt Gustafsson Posted July 24, 2024 Author Posted July 24, 2024 Jeg har som prinsipp å sjekke med Erik før jeg handler fra Holmen i vest for tiden... Quote
Espen Olsen Posted July 24, 2024 Posted July 24, 2024 3 hours ago, Kurt Gustafsson said: Jeg har som prinsipp å sjekke med Erik før jeg handler fra Holmen i vest for tiden... Samme her. Hvis Erik har det kjøper jeg fra ham. LR-livet blir mindre fargerikt uten EWS, men vi overlever. Quote
Recommended Posts