valvolainen Posted June 2, 2024 Posted June 2, 2024 Blir gæærn av dette. Forrige d3 kjøpte jeg takstativ til på mekonomen, null stress. Når jeg igjen stakk innom mekonomen (som forøvrig har lagt ned butikkene nå) så hadde de ikke registrert bestillingen på navn, så bestilte bare et nytt til d3. Så har det lagt litt i garasjen, og når jeg skal montere det passer det ikke. jeg har følgende deler: thule xt 3057 - dette passer til bilen. thule fixpoint evo (710700) dette passer ikke til 3057. På thule sine sider finner jeg ikke tilhørende utstyr hvis jeg går inn på et produkt så kan jeg ikke se hva dette passer til. Disco3 med nedsenket rail har også forvunnet fra thule sine sider, sammen med produktet 3057. Lurer derfor på om noen vet hvilken kombo som passer på bilene våre fra thule? Har noen bestilt på nett og kanskje har 3057 + xxxxxx i bestillingsbekreftelse hører jeg gjerne fra dere😊 Quote
valvolainen Posted June 2, 2024 Author Posted June 2, 2024 Ja det hadde kanskje vært det mest praktiske. Quote
lafterolf Posted June 2, 2024 Posted June 2, 2024 https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=354115394 Quote
Recommended Posts