Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

To spylere, én har falt av. Sjekket bilder på nett og det ser ut som tidlige Ninety hadde to spylere, og senere én.

Originalt tynnere spylere med én dyse hver ser det ut som. 

Og ja en viskerarm falt av, skal feste den.

Skjermbilde 2024-05-21 kl. 22.05.13.png

Skjermbilde 2024-05-21 kl. 21.56.26.png

Edited by Alb
Posted

Mulig tidligere eier byttet til nyere spylere da de er bedre og meget rimeligere enn de i metallutførelse.

Jeg har byttet slik for flere kunder.

Posted

Den biten som har falt av er det noen som har designet en erstatter for og som har lagt stl fila ut på Thingverse. Så har du tilgang til en 3D printer kan du lage ny selv. Vet dog ikke hvor bra den er har ikke testet den selv

image.png

Posted

Ser du bor i Oslo. På Kjelsås? Jeg kan lage en til deg med min 3D printer i kveld. Blir den vellykket kan vi avtale et sted å møtes ved anledning Er selv og nysgjerrig på om denne virker eller bare er en nødløsning😅

Posted
Mr. Croft skrev (36 minutter siden):

Ser du bor i Oslo. På Kjelsås? Jeg kan lage en til deg med min 3D printer i kveld. Blir den vellykket kan vi avtale et sted å møtes ved anledning Er selv og nysgjerrig på om denne virker eller bare er en nødløsning😅

Det var veldig raust av deg. Jeg har null peiling på 3D printing. Bor på Majorstua, møter deg gjerne hvis du vil prøve :)

Posted

Ble vellykket tror jeg Jeg sykler vanligvis forbi Majorstua hver dag men i morgen skal jeg m bil til Bærum kan overleveres pr sykkel morgen eller ettermiddag på fredag Kan printe en til og slik at du får to like😀image.jpg

• 3 months later...
Posted

Da har jeg omsider testet den ut Mr. Croft. Litt for kort dessverre, strålene treffer kanal/list under vinduet. Mulig det er annerledes på nyere Defendere, jeg vet ikke. Takk for forsøket uansett :)