Jump to content

SP deler

Recommended Posts

Jeg benytter meg av EWS (wint-imp@online) i så stor grad jeg kan. Hvis vi ikke bruker vår lokale delepusher så forsvinner han og da er det ikke like enkelt å ringe opp og få tilsendt kjapt en eller annen slitasjedel.

Når det er sagt så trenger jeg å få kjøpt en del ting som åpenbart blir enklere ved å sende en stooor bestilling over nett.

Jeg har bestilt og fått levert karrosserideler fra YRM. De var bra og dyre.

SP parts er en annen leverandør med lavere priser på det meste. Er det noen her som har erfaringer med dem?

Ser folk skriver litt forskjellig. Noen syter og klager og andre er fornøyde. Har selv bestilt galvanisert bakdør og seriebil style dører. Litt køddent å få ting rett. Bakdøra er ikke helt flush, og dørene kunne sikkert vært bedre justert foran, da det blir en glipe. Hvor skoen trykker er jeg litt usikker på. Om det er sånn det er med seriebil dører (ikke akkurat vanntett på den jeg har) eller om det må justeres bedre andre steder. Men det funker. Kan sikkert bøyes til en viss grad. Var vel ikke akkurat 100% symetrisk fra fabrikk heller disse bilene.

Mulig jeg kunne hentet inn mere på justering på  hengslene, det var mye kløn. Men nå har jeg aldri gjort sånt før heller. 

Ellers bestilte jeg vel div cappings pakninger osv osv. Ikke noe å utsette på de delene. 

Edited by Ivers

Håper din erfaring med SP 4x4 parts blir bedre enn min. Leveringstid på over 1 mnd til meg!  Mye de ikke har på lager som må bestilles andre plasser, på tross av at de merker det med lagerført. Lykter som ikke er korrekt merket, deler uten monteringsanvisning, som de ikke har peiling på (ekstern leverandør). Min bestilling var på 30k.

Blir ikke gang nr. 2 for meg.