Alb Posted April 18 Share Posted April 18 Fordeler & ulemper? Har begge deler uten dekk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SveinHa Posted April 18 Share Posted April 18 Det går vel litt på utseende, jeg synes Wolf et ganske flotte... Mener Wolf har betydelig tykkere stål enn originalfelger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Julius Baardsen Posted April 18 Share Posted April 18 Wolf er vel tjukkere i godset så veier en del mer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lafterolf Posted April 18 Share Posted April 18 Orginalfelger har -33mm innpress. Wolf har -20mm så de bygger mer utover. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alb Posted April 18 Author Share Posted April 18 (edited) Takk Rolf, var det jeg lurte på. Wolf felgene mine har har innpress 20,6. Høres ok ut at de bygger litt mer ut. Wolf veier i overkant av 4kg mer pr felg. Merkes det ved bruk? Hvordan? Edited April 18 by Alb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Camarogeddon Posted April 18 Share Posted April 18 Har kjørt min på både alufelg, ekte og ettermarkeds wolf. kan ikke si det er noen forskjell overhodet. Personlig liker jeg de felgene veldig godt, og syntes de kler bilen. Ettermarkeds wolf hjula har "bare" 6mm platetykkelse, mens orginal har 8mm i godset. Wolf felgen er så solid at jeg ikke klarer å se for meg noen som klarer å ødelegge dem med noe annet en en direkte påkjørsel. Men på en annen side de tynnere ettermarkedshjula fungerer like fint.. Når alt kommer til alt kommer det mere an på hvilket utseende du vil ha, heller enn felgens egenskaper. -C Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alb Posted April 18 Author Share Posted April 18 👍 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts