radovan Posted February 27, 2024 Posted February 27, 2024 Planen er å investere i ein skikkeleg støvsugar som kan takle det meste på garden. Støv, skit, glaskår, sagflis, møk & lort, vatn, om det trengs. Krav er at den må vere stor, kva det no skal bety... Må vere god plass i "bøtta" iallfall. Fortrinnsvis rustfritt stål framfor plast. Både i rør og andre ting. Helst uttak til strøm på apparatet. Gode hjul og stabil base. God tilgong på deler, kurant service. Ser prisane varierer veldig, gjerne frå litt over tusenlappen til 30 000,- og over. Og eg ser ofte ikkje kva som skiller utstyr som har vilt ulik pris. Eg har ikkje tenkt å legge meg heilt i toppen, men opp mot femsifra pris kan forsvarast om det kan forventast mirakel i framtida. Slikt som at dingsen faktisk fungerer og er solid nok til å halde koken i mange år framover. Til no veit eg at eg likar Nilfisk - fordi eg er veldig nøgd med høytrykksspylaren min. Og at eg er skeptisk til Kärcher sidan eg har hatt nokre elendige spylarar derfrå - og verdens mest elendige (men også ganske billeg) støvsugar. Så, er det nokon som har eit innspel? 🙂 Quote
Vidar S Posted February 27, 2024 Posted February 27, 2024 Kärcher WD6 😁 jeg har en slik og er kjempefornøyd. Det som kan trekke ned for gårdsdrift er litt kort slange og bøtta kunne sikkert vært ennå større. Fordeler et at du kan blåse med den og den har kontakt for å koble på sag mm som styrer av/på på støvsugeren. Quote
radovan Posted February 27, 2024 Author Posted February 27, 2024 Kärcher, ja 😄 Vel, sidan du som regel er til å stole på, skal eg ta ein titt 😄 Forøvrig var det ikkje dumt med blåsefunksjon. Den hadde eg heilt gløymt. Quote
radovan Posted February 27, 2024 Author Posted February 27, 2024 Er det forresten nokon tankar ute og går om pose kontra ikkje pose? Det er dårleg opplyst om, men det ser ut som dei fleste skal ha pose. Det er imidlertid noko eg gladeleg betalar for å sleppe. Quote
valvolainen Posted February 28, 2024 Posted February 28, 2024 Har en karcher wd5(?), denne har jeg hatt i seks-syv år. Suger både vått og tørt, med eller uten pose. Bråker endel, litt kort slange som nevnt tidligere. Har lyst til og montere på vegg og montere en laaang slange, men drar den ofte ned i båten eller opp i et annet hus, så det har blitt med tanken foreløpig. Kan ikke annet enn og anbefale siden det ikke er noe galt med den. Stått uoppvarmet i all tid, og slangen er like god som ny. Quote
Camarogeddon Posted February 28, 2024 Posted February 28, 2024 Jeg har brukt en Nilfisk i snart 10 år med rustfri beholder. Husker ikke helt typen i farten desverre (Inox et eller annet). Den har blitt kasta rundt i verkstedet mitt, og har blitt bedt om å spise mye rart, noe den generelt sett har gjort med stor apetitt. Moderat støynivå - jeg vil så absolutt ikke kalle den stille, men har også testet "billig" støvsugere som bråker enda mere. Tror jeg har samme filteret fortsatt, har bare blåst det reint med trykkluft og dura videre. Kan ikke huske at jeg har klart å ta livet av noen deler på denne, utenom at munnstykket begynner å bli litt flisete etter 10 års bruk. -C Quote
radovan Posted March 1, 2024 Author Posted March 1, 2024 Kom ikkje og sei at eg ikkje høyrer på råd 😄 Quote
Recommended Posts