Landy for life Posted February 8, 2024 Posted February 8, 2024 (edited) Ønsker frakt til skaphenger fra Bergen i retning så nærme Oslo som mulig , all distanse av interesse . Skaphenger Mål. : L 5.40 + drag B 2.28 H 2.79 vekt 950 kg tlf 47926277 Edited February 8, 2024 by Landy for life Quote
LANDreas Posted February 8, 2024 Posted February 8, 2024 Er det hast med dette? Kan hende jeg skal bortover neste måned, og da kan det passe. Og hvis ingen har hentet hjul for meg i Stavanger, så kan jeg jo svippe nedom og hive dem i hengeren din. 😇 Hvis ikke den allerede er stappfull av smuglervarer? 😆 Quote
Landy for life Posted February 9, 2024 Author Posted February 9, 2024 (edited) Hengeren er kjøpt i Bergen nylig , og ifølge selger så måtte den hentes i løpet av neste uke dessverre Jobben er vel verdt kanskje 2500-3000 kr ?? El forslag , for noen som allerede er i Bergen og skal i retning Oslo Edited February 9, 2024 by Landy for life Quote
Himat Posted February 9, 2024 Posted February 9, 2024 Bur på Voss, skal til Bergen neste veke, men køyrer ikkje til austlandet før etter veke 8. Så Bergen-Voss går, eventuelt Voss - nær Oslo etter veke 8. Hengeren må ikke være lasta noko særleg, pendlerbilen har maks 500kg hengervekt. Quote
Himat Posted February 9, 2024 Posted February 9, 2024 950kg hengervekt blir for tungt. Eg forveksla med maks vekt, men med dei måla ser eg at det var feil. Quote
Mr. Croft Posted February 9, 2024 Posted February 9, 2024 Ikke for å ødelegge men Det er oppgitt totalvekt for henger med last i vognkort for henger som gjelder, ikke hva den faktisk veier. Quote
Landy for life Posted February 10, 2024 Author Posted February 10, 2024 Nå har det ordnet seg , takk for engasjement . Quote
Himat Posted February 10, 2024 Posted February 10, 2024 11 hours ago, Landy for life said: Nå har det ordnet seg , takk for engasjement . Fint det ordna seg. On 2/9/2024 at 3:59 PM, Mr. Croft said: Ikke for å ødelegge men Det er oppgitt totalvekt for henger med last i vognkort for henger som gjelder, ikke hva den faktisk veier. Vel, det spørst. Med BE førerkort er det aktuell totalvekt som gjelder, med berre E så er det totalvekt i vognkort som gjelder. Så eg kan lovleg trekke hengeren med 2 tonn maks totalvekt med bilen som har maks 500kg hengervekt. Så lenge den er nær tom.😁 Quote
Recommended Posts