Jump to content

Trenger frakt og vil gjerne betale noen for bringe skaphenger fra Bergen til nærmere oslo

Recommended Posts

Posted (edited)

Ønsker frakt til skaphenger fra Bergen i retning så nærme Oslo som mulig , all distanse  av interesse .

Skaphenger   Mål. :   L  5.40 + drag   B 2.28   H  2.79  vekt 950 kg 

tlf 47926277 

Edited by Landy for life
  • Landy for life changed the title to Trenger frakt og vil gjerne betale noen for bringe skaphenger fra Bergen til nærmere oslo
Posted

Er det hast med dette? Kan hende jeg skal bortover neste måned, og da kan det passe. Og hvis ingen har hentet hjul for meg i Stavanger, så kan jeg jo svippe nedom og hive dem i hengeren din. 😇 Hvis ikke den allerede er stappfull av smuglervarer? 😆

Posted (edited)

Hengeren er kjøpt i Bergen nylig , og ifølge selger så måtte den hentes i løpet av neste uke dessverre 

Jobben er vel verdt  kanskje 2500-3000 kr ??  El forslag ,    for noen som allerede er i Bergen og skal i retning Oslo 

Edited by Landy for life
Posted

Bur på Voss, skal til Bergen neste veke, men køyrer ikkje til austlandet før etter veke 8. Så Bergen-Voss går, eventuelt Voss - nær Oslo etter veke 8.

Hengeren må ikke være lasta noko særleg, pendlerbilen har maks 500kg hengervekt.

Posted

950kg hengervekt blir for tungt. Eg forveksla med maks vekt, men med dei måla ser eg at det var feil.

Posted
11 hours ago, Landy for life said:

Nå har det ordnet seg , takk for engasjement .

Fint det ordna seg.

On 2/9/2024 at 3:59 PM, Mr. Croft said:

Ikke for å ødelegge men Det er oppgitt totalvekt for henger med last i vognkort for henger som gjelder, ikke hva den faktisk veier. 

Vel, det spørst.

Med BE førerkort er det aktuell totalvekt som gjelder, med berre E så er det totalvekt i vognkort som gjelder. Så eg kan lovleg trekke hengeren med 2 tonn maks totalvekt med bilen som har maks 500kg hengervekt. Så lenge den er nær tom.😁