Mr. Croft Posted December 17, 2023 Posted December 17, 2023 Hei Jeg har kjøpt en påleggskjærer på 6263 Longva. (Selger kan ta den med til Bodø da han ofte er der). Planen var å sende den med posten, men den veier 34 kg så med litt embalering passerer vi veldig fort 35 kg som er grensa. Så da spør jeg på dette forumet om det er noen som i forbindelse med jul f.eks kjører dene distansen og kunne ha tatt den med seg. Jeg betaler gladlig 1000 kr for frakt til den som påtar seg oppdraget. Om noen har tips til billig frakt motaes dette også med takk. Bilde av gjenstanden nedenfor: Quote
Mr. Croft Posted December 18, 2023 Author Posted December 18, 2023 T 5 minutes ago, svalbard said: prøv fraktekrigen .no Takk men er ikke og vil ikke på Facebook så tydeligvis ikke for meg. (Kanskje jeg kan overtale kona, hun har jo og litt interesse av tingen som skal fraktes, da det havlvveis er julegave til henne😂= Quote
lafterolf Posted December 18, 2023 Posted December 18, 2023 Med litt demontering kan det sendes i to pakker. Quote
Mr. Croft Posted December 18, 2023 Author Posted December 18, 2023 59 minutes ago, lafterolf said: Med litt demontering kan det sendes i to pakker. Det er det som nå er planen Quote
Mr. Croft Posted December 19, 2023 Author Posted December 19, 2023 Da er maskina snart delt opp. Litt trøblete da en av fire skruer måtte bores ut for å ta av aluminiumssokkel. Men da kommer iallefall pakkene under 35 kg hver. Quote
Recommended Posts