jorgenht Posted November 20 Share Posted November 20 Hei- trenger hjullager høyre foran på D3. Noen som har? Mvh Jørgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lafterolf Posted November 20 Share Posted November 20 Jeg mener jeg har, men i Trøndelag. Er det forskjell på høyre og venstre? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jorgenht Posted November 20 Author Share Posted November 20 Det er likt ja. Ser det på delebildet nå. Ville du vært brydd med å sende nedover? Hadde nettopp levering fra øya- men PKK gjorde meg oppmerksom på lageret. Vil slippe mølla med russerstål og dokumentasjon igjen.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lafterolf Posted November 20 Share Posted November 20 Klart jeg kan sende😁 Send adresse etc på pm eller sms Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jorgenht Posted November 20 Author Share Posted November 20 PM sendt 😀 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trondshj Posted November 20 Share Posted November 20 Søren at jeg ikke så denne tidligere. Har også et hjullager til D3/D4 som jeg forsøker å bli kvitt. 😛 (Pluss et godt utvalg andre deler til D3/D4 og FL2) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lafterolf Posted November 20 Share Posted November 20 Det gjør ikke noe om du sender ditt, det går sikkert raskere fra deg som bor nærmere også. Altså opp til Jørgen å velge. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jorgenht Posted November 20 Author Share Posted November 20 Vel- det er jo det samme egentlig. Tror noen av dere at postgangen rekker det til fredag? @trondshj @lafterolf Ps. @trondshj Skal du bli kvitt det- må vi jo vite hva du har 😆 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lafterolf Posted November 20 Share Posted November 20 Jeg tror ganske sikkert pakken fra Tron kommer noen dager raskere enn postgangen herfra. Det kan virke som at det blir sendt med pilgrimer sørover. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trondshj Posted November 20 Share Posted November 20 (edited) Det blir jo opp til Posten å avgjøre hvor raskt det kan finne veien over fjorden. NB! Jeg vet ikke om dette er orginal/OEM, men så får jo prisen bli deretter. Hva jeg har? "Begge" er deler som passer på både FL2 og D3/D4. Med forbehold om at antall kan være feil - og at jeg nok ønsker å beholder hjulmuttere selv. 😛 Har filtrert bort delene til FL2. Delenummer Antall Kjøpt til Beskrivelse Kommentar LR009705 2 D4 Dieselfilter LR020489 2 D4 Glidepinner (front) Brukt LR020489 8 D4 Glidepinner (front) SOD000010G 3 Begge Inspeksjonsplugg håndbrekk RRD500290 12 D4 Hjulmuttere LR002080 3 Begge T50 skrue til bremseskive TYG500130 2 D4 Bolt, mellomaksel til aksling LR000068 2 Ukjent Justeringsbolt SMV500010 2 Begge Bolt, glidepinner TYP500180 2 D4 Bolt, mellomaksel til diff FC112146 2 D4 Bolt, hub til knuckle 4 D3 Bremseklosser (Bak?) SEM500070 1 D4 Slitasjevarsler frambrems RHF500100P 1 D4 Foring, bakre øvre arm SEE500010 2 D3 Gummimansjetter til glidepinner fremme STC1918 2 D3 Stempel til kalipper, fremme SEE500020 4 D3 Glidepinner (front) RGD000312 2 D4 Lenkearm LR032644 1 D4 Foring, rear knuckle DYC101420 10 D4 Feste til interiørklips Brukt/dels defekt SOB500052 1 D4 Kalipper VB (må sjekkes) DA2602 1 D3/RRS Ledningssett for tilhenger LR071147P1 1 D4 Styreledd, nedre STC1918 2 Alle Støvbeskyttelse, bremselufting SYG000013 1 D4 Bolt, bakre bremseåk mot knuckle WYH500050 1 D3/RRS NUT M5 LOCKING - LARGE SPACER Edited November 20 by trondshj Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jorgenht Posted November 20 Author Share Posted November 20 Da PMer jeg infoen min @trondshj hvis du tror du får levert på posten i morgen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jorgenht Posted November 20 Author Share Posted November 20 Da løste dette seg med Trond. Takk Rolf for at du er på pletten 😃 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trondshj Posted November 20 Share Posted November 20 Så du vet hva du har kjøpt: Klar for avreise - den firbeinte blir hjemme. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yarnslayer Posted November 20 Share Posted November 20 Schröedingers katt er altså ikke i sekken (eller eska) og aller høyeste grad i live. 😶 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jorgenht Posted November 21 Author Share Posted November 21 🤣 Flott! Takk begge to, evnt tre om katten hjalp til. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts