Pande Posted October 19, 2023 Posted October 19, 2023 Jeg har dessverre kommet fram til at tiden ikke strekker til for å renovere denne. Planene var å ta den helt ned til rammen for så å bygge den gradvis opp igjen, så jeg har allerede anskaffet en del deler til dette. Per nå står den delvis skrudd ned og behøves derfor å hentes med henger. Av ting jeg har byttet/utbedret den siste tiden: Nytt rustfritt eksosanlegg Ny radiator Ny vannpumpe Ny startmotor Deler som følger med: Soft top m/stenger Baklem x 2 Takstativ Ekstra dører Ekstra panser Wolf felger x 4 Nytt komplett ledningsnett fra autosparks Ny «Beltebøyle» fra Exmoor Ny bensintank m/tilbehør Ekstra sett med framseter «Maltese-cross» grill +++ Bilen kan sees i Bærum. Ring eller send gjerne en melding om du vil vite mer. 92082704 / spanderolfsen@gmail.com Vennlig hilsen, Sigurd Quote
Atle3 Posted December 4, 2023 Posted December 4, 2023 Har du solgt den enda? Hvilken pris tenker du deg? Quote
Pande Posted January 2 Author Posted January 2 Atle3 skrev (På 5.12.2023 den 0.40): Har du solgt den enda? Hvilken pris tenker du deg? Hei og godt nytt år! Den er ikke solgt. Og jeg er åpen for bud Quote
Recommended Posts