Jump to content

Recommended Posts

Posted

Heisan.

Jeg ser etter en 2006-2007 TDV8 3.6 (Tonga Green) original. Finnes det noen andre nett sider man kan se på eller er det Finn.no gjelder?  Klubb? Noen som kjenner noen?

Setter pris på all hjelp. Vh / Lenny

Posted

Er vel solgt en håndfull av dem i Tonga-green i Norge. En av dem lå på finn en stund
Og det ble solgt en i oslo her i vinter. 

Men de som dukker opp for salgs kommer stort sett på finn, eventuelt land rover kjøp og salg på facebook. 

• 2 years later...
Posted

Hej.

Intressekoll....

Jag fundera på att sälja eller byta min RR L322 Tonga Green 2007. Jag har inte tagit något beslut än, men fundera på det.

Pris idé. 110.000 sek. Högste bud vinner. Jag tar min frihet att kunna tacka nej till bud. Det ingen brådska att sälja den men är öppet för förslag. Byte är av intresse.

För dom som är intresserat, skickar jag reg numret i PM.

Bilen har gått 30.000 mil.

Toga Green

Importerat

har bucklar och repor

Nybesiktad och servad

Nya kompletta Brembo bromsar runt om

Växellåda nyservad

Ingen problem, utöver att pressar man motorn, ser man tendens till blå rök. Så tror det en turbo som ska kollas.

Mvh

JW.

Posted
Jan W. Johansson skrev (På 29.11.2025 den 10.31):

Hej.

Intressekoll....

Jag fundera på att sälja eller byta min RR L322 Tonga Green 2007. Jag har inte tagit något beslut än, men fundera på det.

Pris idé. 110.000 sek. Högste bud vinner. Jag tar min frihet att kunna tacka nej till bud. Det ingen brådska att sälja den men är öppet för förslag. Byte är av intresse.

För dom som är intresserat, skickar jag reg numret i PM.

Bilen har gått 30.000 mil.

Toga Green

Importerat

har bucklar och repor

Nybesiktad och servad

Nya kompletta Brembo bromsar runt om

Växellåda nyservad

Ingen problem, utöver att pressar man motorn, ser man tendens till blå rök. Så tror det en turbo som ska kollas.

Mvh

JW.

Send deg en melding