Jump to content

RRC 1983 4-dørs selges

dolomite

Recommended Posts

Hei alle,

Noen som er sulten på en Classic UTEN elektronikk av noe slag?  Jeg har å selge en 4-dørs av beste årgang.  Den er FRI FOR RUST, lakkert i sølv metallic, har 3,5L V8 med 4-port forgasser, 4-trinns LT95 MED FAIREY OVERDRIVE.  Forrige eier har 'modernisert' interiør med nyere dashbord og grå seter fra senere modell Classic.  Frontruten er knust.  Noe lett arbeid må påregnes, blant annet så må den vises til 'De Svaksynte' for å endre vognkort fra Diesel til nåværende bensin drivstoff.  (Bilen er original V8 men forrige eier søkte om, og fikk godkjent innsatt VW LT 2,4L TD.  Det er ikke sikkert dette noen gang har skjedd, siden motorfestene ser rimelig originale ut.)

Bilder kan sendes om bilen er av interesse..  Ser for meg rundt 15.000,-

Kjekt om du følger opp :-)  Ingen bytte.  Har ikke vørt startet på noen år.  Jeg har overtatt den og vil sende den videre, da jeg har fire Classic fra før.

På 9.6.2023 den 12.54, Magnumresponse skrev:

Ok, har også en, så vurderte donor den ene eller andre veien, men antar at begge bilene er for gode til det.

Er veldig interessert om du skal selge et forgasseroppsett m/innsugs-topp og luftfilterboks (originalt). Ønsker å bygge bort EFI på min.

Har ett innsug liggende hvor æ tror det står forgassere. Skal sjekke. Luftfolterboksen e det lite trolig æ har.

hilsen Henry Arnfinn :)

9 timer siden, Magnumresponse skrev:

Supert, si ifra hvis det finnes, kan hente etter avtale.

Hei.

Har innsug med to forgassere montert. Den ene forgasseren mangler en vinklet stuss, ska se om æ finner en slik.

hilsen Henry Arnfinn :)

Innsug og forgassere ligger i Halden.

• 3 weeks later...