Defendre Posted February 6 Share Posted February 6 (edited) Prøver å kontakte admin/moderator i LRforum, men klarer det ikke, så da ender jeg opp med denne posten, og håper at noen av admin på forumet ser denne posten. PM til Steinar som jeg fant under medarbeidere fungerte heller ikke Uansett: Hei* Jeg prøver å hjelpe et nytt medlem i Land Rover Klubben med å bli medlem på forumet deres Men han (og Jeg når jeg testet) blir stoppet i innloggings-prosessen Kjetil Solberg: kbs@imsdiving.com Kan dere hjelpe han med å opprette en profil på Forumet? Mvh Endre Gribb Medlemsansvarlig Norsk Land Rover Klubb Edited February 6 by Defendre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steinar Posted February 20 Share Posted February 20 Du har da klart å kontakte meg??? Det er flere (små)ting som ikke fungerer for tiden, dette er tydeligvis et av dem. Må sannsynligvis kjøre en ny oppdatering for å se om det kan hjelpe på noen av problemene... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Defendre Posted February 20 Author Share Posted February 20 jeppjepp, vi har jo mailet/chattet sammen Klarte du hjelpe Kjetil Solberg med innlogging? Mvh Endre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steinar Posted February 20 Share Posted February 20 Har ikke det. Det er ett eller annet som ike fungerer uten at jeg kan se hva det er. Kommer til å kjøre en oppdatering snart so håper at det kan rette opp noen av problemene vi opplever for tiden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Defendre Posted February 21 Author Share Posted February 21 Det er TippTopp* Får håpe oppdateringen fungerer, og at du kan hjelpe Solberg etterpå Mvh Endre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reodolf_elgen Posted November 8 Share Posted November 8 I dag fikk jeg endelig opprettet en bruker! Men det er en del ymse som ikke fungerer inne på profilredigeringen. Hele siden henger seg om man går inn på Kontonnstillinger og velger noe som helst i menyen til venstre. Jeg får ikke redigert signaturen min med f.eks. Samme heng oppstår om jeg bytter "fane" på (til About Me eller Images) på hovedsiden til profilen min. Jeg skriver bare dette til informasjon i fall det kan hjelpe for feilsøking. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts