Landmann Posted October 30, 2022 Share Posted October 30, 2022 Bilen har en ikke-fungerende Webasto. Jeg kjenner hverken bilen eller Webasto tilstrekkelig godt ennå. I en tidligere tråd (8 år gammel) nevnes det at det i forbindelse med Webastoen skal finnes en sikringsholder i motorrommet med 3 stk sikringer (sirking nr 5 i sikringsboksen kjenner jeg til). Jeg finner foreløpig ingen slik sikringsholder. Spørsmål Kunne noen tatt bilde evt. fortalt meg hvor jeg finner sikringsholder... og hvilken amp-størrelse har sikringene. Og hvor hører disse tre sikringene hen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landmann Posted November 1, 2022 Author Share Posted November 1, 2022 Ingen respons? Har jeg postet feil? Er alle Td4’ere kjørt på dynga? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HansChristian Posted November 1, 2022 Share Posted November 1, 2022 Min er i drift, men webastoen virker ikke, så jeg hadde håpet på noen svar i denne tråden jeg også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landmann Posted November 1, 2022 Author Share Posted November 1, 2022 1 time siden, HansChristian skrev: Min er i drift, men webastoen virker ikke, så jeg hadde håpet på noen svar i denne tråden jeg også Takk for innlegget; da er vi to om Webastoen. Jeg har ikke begynt feilsøkingen ennå, men fikk tips om denne youtube-videoen. Jeg ser imidlertid ikke at engelskmannen nevner de tre sikringene, som forummedlem @paulok skriver om i denne tråden: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts