dolomite Posted February 23, 2022 Share Posted February 23, 2022 Ærede Forumister, Er det noen der ute som har montert (ettermontert) Webasto kjølevann varmer i en tidlig Classic? Kan noen sende bilder av installasjonen og eventuelt gi litt informasjon om monteringen? Snart vår :-D Helge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik Iversen Posted February 24, 2022 Share Posted February 24, 2022 Bordern har i sin 1993 LSE. Står under radiatoren mener jeg. Kan høre om han har noen bilder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YMK Posted February 24, 2022 Share Posted February 24, 2022 5 minutter siden, Erik Iversen skrev: Bordern har i sin 1993 LSE. Står under radiatoren mener jeg. Kan høre om han har noen bilder. Den står under radiator på den. Løsningen fungerer faktisk, selv om Webasto er noe utsatt for salt.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dolomite Posted February 24, 2022 Author Share Posted February 24, 2022 Takker til begge to. Hadde vært stas med litt bilder. :-) Helge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iveesp Posted February 25, 2022 Share Posted February 25, 2022 Et enkelt bilde jeg hadde fra arkivet. Kan eventuelt få tatt noen flere ila morgendagen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts