oterpoter Posted November 30, 2021 Posted November 30, 2021 Hei Jeg er på jakt etter svinghjul til Rover V8, da motoren kom fra en automat SD1. Fant dette på nett, men tør ikke bestille før jeg vet om det passer. Kommer visstnok fra en 4.0.. Har lest litt at de er identiske, dog RR har hull etc for 10" clutch.. https://www.landrovertreasureshop.com/product/err5578-land-rover-v8-flywheel-assembly/ Jeg har bedt de holde det av for meg inntil videre. Takk for hjelp! -m Quote
lafterolf Posted November 30, 2021 Posted November 30, 2021 Det kostet jaggu flesk. Vær litt tolmodig så dukker det nok plutselig opp noe. Det er lenge til du må ha det enda, så du har tid til å vente. Quote
oterpoter Posted November 30, 2021 Author Posted November 30, 2021 Jeg vil gjerne ha det sånn at jeg vet at MR engineering adapterplate, LOF clutsjen jeg har, Short bellhousing på R380 og all mekanikk for clutch passer sammen.. Jeg hadde tenkt å skru delene sammen.. vippe ut gammel motor, og vippe komplett inn, for å finne ut HVOR jeg må ha fester til motor og girkasse/transferkasse. Da kan sveiseren min jobbe alene med det, samtidig som jeg plukker ned motoren helt, og bytter deler som må byttes, og lakker del for del. Quote
oterpoter Posted November 30, 2021 Author Posted November 30, 2021 Så spørsmålet mitt om dette passer står.. Dyrt eller ei.. Nytt så skal rimmerbros ha 8k... Det er relativt mye dyrere.. -m Quote
Recommended Posts