Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Jeg har nylig kjøpt meg en exmil serie 3, 1975, i ganske god stand. Etter å ha stått stille i halvannen uke skulle jeg flytte på den i går, og da er det ingen motstand i kløtsj-pedalen. Når jeg tar av lokket på hovedsylinderen kan jeg se noe bevegelse når jeg trykker på pedalen. Jeg har ikke studert mye bremsevæske, men for meg ser det veldig grumsete og fælt ut i beholderen på hovedsylinderen.

 

Er det noen her som har tips til feilsøking?

Edited by AsbjoernT
Posted

Jeg ville kjøpt ny hovedsylinder og slavesylinder. Er væsken grumsete er det pakninger i oppløsning.

 

Vestfold Ship har nok på lager og sender omgående.

Posted

Da er hoved- og slavesylinder bestilt og blir hentet i kveld.

 

Jeg fikk et tips om å benytte muligheten til å gå over til sivil bremsevæske i kløtsjen, er det noen som kan bekrefte om det vil fungere?

 

Det er allerede byttet til sivil i bremsene, og det hadde vært kjekt å kunne bruke samme væske begge steder.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...