KennethA Posted September 1, 2021 Share Posted September 1, 2021 Hei. Ønsker å tegne opp et plan på en 130 HCPU i 3D. Er noen villig til at jeg kan sitte i planet en halvtimes tid med målestokk og notatblokk? Har funnet mye mål og noe 3D på nettet, men ingenting som er skikkelig detaljert. Skal man ha noe gjort skikkelig, må man gjøre det selv Holder til i Sandvika, så innenfor kurrant kjøreavstand hadde vært fint. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Camarogeddon Posted September 1, 2021 Share Posted September 1, 2021 Jeg har en 130 - men holder til i Skien. Om du vil ta mål er du for all del velkommen til å bananas med målebånd og notatblokk. -C Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjartanb Posted September 1, 2021 Share Posted September 1, 2021 (edited) Har også en 130, bor i Os. Edited September 1, 2021 by kjartanb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordangeren Posted September 1, 2021 Share Posted September 1, 2021 Har en i Grimstad her Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KennethA Posted September 1, 2021 Author Share Posted September 1, 2021 Tusen takk for tilbudene. Kjempeflott. Vi ser an litt til om det ikke dukker opp noe litt nærmere før jeg tar kontakt videre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christopher Posted September 2, 2021 Share Posted September 2, 2021 Vi har en på Vinderen...men med camper på planet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts