gautes Posted September 1, 2021 Share Posted September 1, 2021 Kompis med mange år på baken med oljebehandling viste meg ett nytt produkt han hadde begynt med. Lanofilm lanolinolje. Produsert i Norge. Han demonterer plastdeksel og innerskjermer der det er mulig,vasker med saltfjernende middel , sjekker for rust (behandles med tynnere olje),tørker bil og behandler med forbehandlingsolje før beskyttelseslag kommer på. Sluttresultatet er svart , gir et greit utseende og er like klissete som Fluid Film. Har ikke prøvd selv ennå med det virker interessant å prøve. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar S Posted September 1, 2021 Share Posted September 1, 2021 Er det han innenfor siktlinje du snakker om, som tilbyr dette? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gautes Posted September 1, 2021 Author Share Posted September 1, 2021 Jepp. Kan muligens ordne trsp til og fra tog eller buss i Sp.berg om det kniper for deg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar S Posted September 1, 2021 Share Posted September 1, 2021 Jeg sjøl bor rett over dammen (nesten), så jeg kan ordne meg, men det er jo et generøst tilbud av deg, Gaute, for de som kommer lengre unna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
utexpedition Posted September 1, 2021 Share Posted September 1, 2021 Interessant! Jeg må igjennom en behandling selv, men godt mulig jeg må grundigere verks på min D3 2008, men ikke langt unna i Rygge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elchund Posted September 3, 2021 Share Posted September 3, 2021 Vet du pris? Og hvor lang tid dette tar sånn ca.? (Sette igjen bilen over natten eller "tur rundt Skimtefjell") Mvh Tron Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gautes Posted September 3, 2021 Author Share Posted September 3, 2021 (edited) Du må sette igjen bilen for ordentlig tørking såvidt jeg husker. Pris må du nesten spørre om da de sikkert varierer litt fra modell til modell. Edited September 3, 2021 by gautes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivers Posted February 26 Share Posted February 26 På 3.9.2021 den 13.40, gautes skrev: Du må sette igjen bilen for ordentlig tørking såvidt jeg husker. Pris må du nesten spørre om da de sikkert varierer litt fra modell til modell. Hvor er dette? Testet selv enda? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar S Posted February 26 Share Posted February 26 Firmaet det er snakk om er Spydeberg dekk og Antirust på Stegenveien. Gaute bor noen hundre meter unna, rett over åkeren. Jeg har god erfaring med de fra tidligere. Gjorde veldig god jobb på bilen til svigerfar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen Olsen Posted March 15 Share Posted March 15 Fluid film er lanolinbasert olje. Jeg betalte ca 3000 sist jeg behandlet min Def. hos Spydeberg antirust. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elevatoo Posted August 24 Share Posted August 24 Noen som vet om Spydeberg Antirust fremdeles er aktiv? Ser at det er liten eller ingen aktivitet på facebooksiden til firma. Elevatoo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gautes Posted August 28 Author Share Posted August 28 Der finnes et nesten glemt kommunikasjonsmiddel som heter telefon. Prøv 91572158. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elevatoo Posted September 11 Share Posted September 11 Takker!! Elevatoo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts