ezpl Posted May 27, 2021 Posted May 27, 2021 Ønsker å kjøpe fungerende girkasse til Serie 3 ExMil for å erstatte den jeg har som mangler revers og lekker olje. Espen
ezpl Posted May 27, 2021 Author Posted May 27, 2021 Jeg vet ikke engang hva som er forskjellen - men etter et raskt søk så høres det ut som at utvekslingen på sivil er noe høyere og bedre egnet for vei? Det viktigste er at det passer rett inn uten modifikasjoner - håper på minst mulig jobb nå i begynnelsen. Hvis begge er bolt-on, så vil høyere utveksling være å foretrekke.
campbell Posted May 27, 2021 Posted May 27, 2021 Sivil kasse er klart bedre for vei bruk. Mil kasse er nedjustert i girene, men begge er ‘bolt on’. JOA her på forum har ett milkasse til salgs. Neil
ezpl Posted May 27, 2021 Author Posted May 27, 2021 Takk for tips! Da ser jeg om det dukker opp en sivil girkasse, hvis ikke lever jeg nok også godt med mil.
ezpl Posted June 1, 2021 Author Posted June 1, 2021 Da har jeg funnet en girkasse og forhåpentligvis kan jeg også rygge med bilen om et par uker Takk for gode innspill!
Recommended Posts