oggioffshore Posted May 21, 2021 Posted May 21, 2021 Begynte plutselig, etter utlån, å slå hardt, med lavere frekvens på en måte. Liksom lange slag istedenfor korte pulserende. Umulig å holde i den osv. Skal man anta den rett å slett er utslitt? Har gått sine timer med tøff behandling. Bytta børster nylig og. Demontert og sett over og smurt Quote
Vidar S Posted May 21, 2021 Posted May 21, 2021 Har du åpnet opp og smurt selve slagenheten/girkassen? Quote
gautes Posted May 21, 2021 Posted May 21, 2021 (edited) Riktignok eldre utgave av samme maskin men min hadde samme symptomer og roet seg med litt smøring. Den brant opp etter hardt og støvete bruk ila ett år. Ny på garanti og den feirer 10 årsjubileum nå. Fortsatt nesten uten støv. Edited May 21, 2021 by gautes Quote
oggioffshore Posted May 22, 2021 Author Posted May 22, 2021 Solid maskin synes no eg. Eg har smurt, men kjørte på en dose grease til, da eg syntes det var litt lite... Så nå ser den ut til å være friskmeldt Quote
Småland Posted October 8, 2024 Posted October 8, 2024 Hvordan åpne smørelokket Biltema borhammer 1200? Skru? Vippe opp? sitter dønn fast! Quote
Småland Posted October 8, 2024 Posted October 8, 2024 Fikk svar av Biltema da jeg ringte dit! Veldig god service! Det lå gjemt en nøkkel i lokket som skal brukes for å skru opp smøre lokket! Quote
gautes Posted October 8, 2024 Posted October 8, 2024 Flott det løste seg og ennå bedre at du deler løsningen med oss. Quote
Recommended Posts