solbakk Posted January 29, 2021 Posted January 29, 2021 Vindusviskerne på min P38 har nå inntatt hvilestilling i ca 45* (grader). slik at de står midt i synsvinkelen min. Har forsøkt å finne funksjoner til viskerne via diagnoseverktøyet, men finner ingenting. Noen som har opplevd dette? Evt tips på utbedring mottaes med takk. Quote
MartinM Posted January 29, 2021 Posted January 29, 2021 Du får ikke kjørt diagnose på viskere. Selvparkeringen ligge i selve viskermotoren. Er en bryter eller kobling. Det er denne det har blitt noe feil med. Jeg er sikker på at du finner noen svar på dette ved å google litt. Tipper at det er tilsvarende viskermotor på Discovery II også, så du kan jo sjekke noen Disco forum? Martin Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.