Terje Houen Posted January 8, 2021 Posted January 8, 2021 (edited) Selger midt setet som ikke ble godkjent i min Lightweight da jeg skulle registrere den etter restaurering. Selger med setebeltet for dette setet også. Kr. 1000,- Ikke brukt, annet enn montering inn / ut av bilen. Edited January 8, 2021 by Terje Houen Quote
nogueira.nuno Posted February 3, 2021 Posted February 3, 2021 (edited) Hei , Vet du hvor jeg kjøpe hele settet? Jeg vil ha luksusen akkurat som på bildet, de på serien 3 er ikke originale, så jeg trenger alt. Mvh Nuno Edited February 3, 2021 by nogueira.nuno . Quote
Terje Houen Posted February 3, 2021 Author Posted February 3, 2021 Hei, Jeg kjøpte hele seterekka fra Famous Four i England. https://www.famousfour.co.uk/ FF000483 £ 195,- + frakt og moms (og de tar £ 5.00 for å betale norsk moms, men det er langt billigere enn det DHL tar) Gode seter, og jeg fikk plass til hele seterekka i min Lightweight uten å tilpasse for mye. Hilsen Terje Quote
Recommended Posts