Jump to content

Vifteproblem Defender -95 mod

smedenDAY

Recommended Posts

Har ein '95 modell 300 tdi med litt klamme tendensar. 

Har ein tilsvarande '98 modell å samanlikne med, så eg veit det kunne vert mykje betre. Det verkar som om nivå 3 Ikkje fungerar. 

Nivå 1 fungerar veldig bra (avslått posisjon altså)

Nivå 2 fungerar som ein vits (populært kalla "Ikkje på") Det susar litt og blir ein doggfri flekk på storleik med eit griseøre ettar ein halvtimes hardkjøring. 

Men nivå 3 - det som eigentleg skal blafre i luggen og blåse ut stearinljosa på dashbordet  - det er heilt likt med nivå 2. Spaken klikkar to gangar, så den går langt nok. Men lyden hjelp meg lite. 

Noen forslag til kva som kan vera gale og korleis det kan fiksast?

På førehand takk :)

Edited by smedenDAY

Blafre i luggen og blåse ut lys du liksom. Endring i lyden fra vifta er mest merkbart.

Bryter og formotstand er feilkildene om man dropper kabler.

Har dessverre bare byttet brytere pga treg wire som har ført til brudd i bryterarm og alkselbrudd.

Dette er vel relativt enkelt lagd, bortsett fra at jeg minnes at den regulerer over jord og ikke over pluss-siden (Gaute, hjelp meg med fakta?).

Bryter i dashbordet, ledning ut til viftemotor, koblingspunkt, motstand og motor ute ved varmeapparatet. Prøv deg frem med en prøvelampe på ledningene ute på vifta og se om det er noen forskjell når du setter spaken i forskjellige posisjoner. 

• 1 month later...