Jump to content

Search the Community

Showing results for tags 'temperaturmåler'.

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Forums

  • Land Rover
    • Land Rover generelt
    • Serie Forum
    • Defender Forum
    • Discovery Forum
    • Range Rover Forum
    • Freelander Forum
    • Mitt Prosjekt
  • Teknisk
    • Motor
    • Drivlinje, dekk og felg
    • Karosseri, lakk, rustbehandling
    • Bilelektrisk
    • Ombygginger/modifiseringer
    • Verktøyforum
    • Bilunderholdning, Navigasjon osv.
  • Aktiviteter
    • Turer & Treff
  • Generelt / Informasjon / International
    • Informasjon
    • Åpen Post
    • International Forum
    • Tilbakemeldinger og Forslagskasse
  • Kjøpes/Selges/Byttes/Frakt
    • Forumekspressen
    • Kjøpes / Selges / Byttes

Calendars

There are no results to display.


Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Joined

  • Start

    End


Group


AIM


MSN


Website URL


ICQ


Yahoo


Jabber


Skype


Location


Interests


Location

Found 1 result

  1. Merkelig tur i dag. Småstiv bil etter å ha kjørt gjennom søledammer kvelden før så frøs det til med minus 10 noen timer senere. Mildt sagt isete både over og under på morgenkvisten. Men det som forundret var at temperaturmåleren sank i bunn mer eller mindre når jeg kjørte. Reim i orden, varm motor og varmluft fra varmeanlegget som vanlig, men har en ide om at den luften ikke var like varm som vanlig. Mer enn nok for å ha varm bil var det dog. Spesielt det siste forundret meg. Tenkte på termostaten, men tar jeg helt feil når jeg lenge har trodd at den fungerer enten bra eller overhode ikke? Og fungerer den ikke så glem varme i bilen. Kan den være sånn halvveis fungerende? Stoppet jeg med motoren i gang så hevet måleren seg, men ikke dit den pleier å kommer. Viste fremdeles langt kaldere enn normalt og da var motoren god og varm. En føler som ikke registrerer riktig tenkte jeg også på. Hvis det finnes noen gode teorier så settes de pris på. Har bestilt ny termostat og skifter den uansett, men har noen lange vinterturer planlagt, så andre hypoteser kan det være fint å sjekke før jeg står der Bjarne
×
×
  • Create New...