Jump to content

Search the Community

Showing results for tags 'serie 1-2'.

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Forums

  • Land Rover
    • Land Rover generelt
    • Serie Forum
    • Defender Forum
    • Discovery Forum
    • Range Rover Forum
    • Freelander Forum
    • Mitt Prosjekt
  • Teknisk
    • Motor
    • Drivlinje, dekk og felg
    • Karosseri, lakk, rustbehandling
    • Bilelektrisk
    • Ombygginger/modifiseringer
    • Verktøyforum
    • Bilunderholdning, Navigasjon osv.
  • Aktiviteter
    • Turer & Treff
  • Generelt / Informasjon / International
    • Informasjon
    • Åpen Post
    • International Forum
    • Tilbakemeldinger og Forslagskasse
  • Kjøpes/Selges/Byttes/Frakt
    • Forumekspressen
    • Kjøpes / Selges / Byttes

Calendars

There are no results to display.


Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Joined

  • Start

    End


Group


AIM


MSN


Website URL


ICQ


Yahoo


Jabber


Skype


Location


Interests


Location

Found 1 result

  1. Lierbussen er blitt (enda) litt tyngre på styringen, og ved sjekk ser jeg at det godt kunne vært mer olje på styresnekka. Videre ser jeg at den er utstyrt med "worm and nut" styresnekke som etter delekatalogen å dømme kom med 88/109 tommers bil, dvs. den har oljepåfylling oppå selve snekka, ikke litt opp på rattstammen slik den originalt skulle ha vært etter årsmodellen. (Men det står også i delekatalogen at "worm and nut" er brukt som servicedeler også på 86/107 tommers biler.) Så er det tredelte spørsmålet: Hva slags olje er det denne snekka har mest lyst på? Hvor mye trenger den? Og hvem kan tenkes å ha denne oljen?
×
×
  • Create New...