Lierbussen er blitt (enda) litt tyngre på styringen, og ved sjekk ser jeg at det godt kunne vært mer olje på styresnekka. Videre ser jeg at den er utstyrt med "worm and nut" styresnekke som etter delekatalogen å dømme kom med 88/109 tommers bil, dvs. den har oljepåfylling oppå selve snekka, ikke litt opp på rattstammen slik den originalt skulle ha vært etter årsmodellen. (Men det står også i delekatalogen at "worm and nut" er brukt som servicedeler også på 86/107 tommers biler.)
Så er det tredelte spørsmålet: Hva slags olje er det denne snekka har mest lyst på? Hvor mye trenger den? Og hvem kan tenkes å ha denne oljen?