Jump to content

Search the Community

Showing results for tags 'kalibrering'.

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Forums

  • Land Rover
    • Land Rover generelt
    • Serie Forum
    • Defender Forum
    • Discovery Forum
    • Range Rover Forum
    • Freelander Forum
    • Mitt Prosjekt
  • Teknisk
    • Motor
    • Drivlinje, dekk og felg
    • Karosseri, lakk, rustbehandling
    • Bilelektrisk
    • Ombygginger/modifiseringer
    • Verktøyforum
    • Bilunderholdning, Navigasjon osv.
  • Aktiviteter
    • Turer & Treff
  • Generelt / Informasjon / International
    • Informasjon
    • Åpen Post
    • International Forum
    • Tilbakemeldinger og Forslagskasse
  • Kjøpes/Selges/Byttes/Frakt
    • Forumekspressen
    • Kjøpes / Selges / Byttes

Calendars

There are no results to display.


Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Joined

  • Start

    End


Group


AIM


MSN


Website URL


ICQ


Yahoo


Jabber


Skype


Location


Interests


Location

Found 3 results

  1. Noen i Stjørdalsområdet som har mulighet til å hjelpe med kalibrering av luftfjæring på D3? Har fått opp melding om at bilen er i extended mode, og at jeg må resette kjørehøyden når jeg har gått klar av hindringen. Det interessante er at bilen står parkert på asfalten utenfor huset hjemme. Mistenker høydesensorer som trenger litt hjelp.
  2. Hadde min P38 på EU og fikk overraskende få feil Men en av de er at den er lavere på høyere forhjul. Det ser kun ut som at den er det i vanlig kjørestilling. Er det noen som kunne hjulpet meg med kalibrering av luftfjørene rundt Aust Agder?
  3. Hei, Kjapt spørsmål: leste i bruksanvisning til IIDTool at man burde ta en kalibrering av luftfjæring etter bytte av bærearmer, og ved 4-hjulskontroll. Er det noen som gjør dette, dvs. er det nødvendig?
×
×
  • Create New...