Jump to content

Search the Community

Showing results for tags 'dørhengsler'.

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Forums

  • Land Rover
    • Land Rover generelt
    • Serie Forum
    • Defender Forum
    • Discovery Forum
    • Range Rover Forum
    • Freelander Forum
    • Mitt Prosjekt
  • Teknisk
    • Motor
    • Drivlinje, dekk og felg
    • Karosseri, lakk, rustbehandling
    • Bilelektrisk
    • Ombygginger/modifiseringer
    • Verktøyforum
    • Bilunderholdning, Navigasjon osv.
  • Aktiviteter
    • Turer & Treff
  • Generelt / Informasjon / International
    • Informasjon
    • Åpen Post
    • International Forum
    • Tilbakemeldinger og Forslagskasse
  • Kjøpes/Selges/Byttes/Frakt
    • Forumekspressen
    • Kjøpes / Selges / Byttes

Calendars

There are no results to display.


Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Joined

  • Start

    End


Group


AIM


MSN


Website URL


ICQ


Yahoo


Jabber


Skype


Location


Interests


Location

Found 3 results

  1. Er det noen som har dørhenglser til førerdøren til Range Rover P38? Og gjerne bakdøren på førersiden også. Nye eller brukte i OK stand.
  2. Hei Må bytte dørhengsler på Defender TD5 130 2004 mod. Har byttet en gang tidligere og benyttet rimeligste sort hengsler. Disse syntes jeg var elendige allerede da de var nye. Er det noen som har erfaring med hengslene i aluminium fra johncraddock : https://www.johncraddockltd.co.uk/land-rover-parts/da1131-aluminium-replacement-door-hinges-for-series-and-defenderwith-stainless-steel-hinge-pins-4-hinges-per-set-and-44-natural-finish-comes-complete.html eller rustfritt stål fra Croytec: http://www.croytec.co.uk/all-products/products/door-hinges/#prettyPhoto[postimages]/4 Synes alu virker risikabelt men det finnes vel forskjellige legeringer ?
  3. Må lakke opp noen dørhengsler, og de er galvaniserte. Trenger jeg å gjøre noe med overflaten før grunning, eller er det bare å kjøre på? Tips til grunning og lakk? Er gnien, så biltema frister - men ønsker ikke flassing om tre uker heller...
×
×
  • Create New...