Jump to content
LRforum

gautes

LRF Society
  • Posts

    28,300
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Spydeberg
  • Interests
    I SEE NO GOOD REASON TO ACT MY AGE.

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Spydeberg

Recent Profile Visitors

14,272 profile views

gautes's Achievements

ENTUSIAST

ENTUSIAST (7/7)

  1. Det er som oftest sjåføren og vedlikeholdet som reduserer levetiden mest.
  2. Zink på boks er best,men vær flink med omrøring. Ellers bruker jeg Valvolines zinkspray der jeg ikke får malt. Sistnevnte anbefalt av sveiseverksted en gang i tiden.
  3. Har liggende nye gjennomføringer og tønner.😀
  4. Hvis Spydeberg er nær nok kan jeg gå og sjekke. Litt usikker på om jeg har denne versjonen eller den nyere liggende et sted.
  5. Jeg synes å huske vi endte opp med adskillig kraftigere konvertere den gang vi holdt på med dette. Så å ha en boks liggende i bilen er nok lurt.
  6. Kompis med sprek motor gjorde dette uten termostat på systemet og girkassa mistrivdes. Med termostat og annen olje(om jeg husker rett) gikk det bedre. Ta en sjekk med girkassespesialistene.
  7. Bore strandcamping og uke 29 hvis mine tystere har rett. Var tilfeldigvis der en natt på MC-tur i fjor .
  8. Ga opp å få tak i til et par grinder jeg har manglet til, laget selv og fikk galvet dem.
  9. Kun et par, ja. Litt lei av å bortforklare / demontere ved PKK og andre kontroller.
  10. Lag noen som også dekker spruten mot torpedoveggutriggeren. Jeg klippet meget røft til en svart plastplate som jeg forsiktig festet til innerskjermen. Dette pga offroading og fare for å rive av ting.
  11. Det er i motgang man ser hvem ens venner er....
  12. Jeg har vanligvis fått løs knekkbolter ved å slå med en meisel og lage et skrutrekkerspor. Meiselen er slipt i tuppen så den ligner på en trekker, men med skarp tupp helt ytterst. Men er skruen limt eller tæret fast går det dårlig.
×
×
  • Create New...