-
Posts
1,453 -
Joined
-
Last visited
jschille's Achievements

Entusiast (6/7)
-
Godt!
-
Brukte ei 3/4 kort, godt mulig det var 36mm, det som passer. Poenget med å gjere det slik var å få jevnt press og kunne kontrollere kor mykje det går inn, og så kontrollmåle med skyvelære at det kom passeleg inn (og ikkje for langt..) Er vel sånn at går det for langt inn tettar det ein oljekanal, og sitte det for grunt så lekke det.
-
Solid oversikt - tøfft du deler denne oversikta! Det er ikkje alle som tørr regne dette ihop. Instinktivt tenker eg det kan sjå ut som du kjøpte ein for sliten bil? Kva tenker du idag? Deilig når alt er på stell med desse bilane, men dyrt å hente inn gamalt etterslep.
-
Eg løyste det sånn
-
Nei no fekk eg lyst på RRC med VM. Veit ikkje heilt kvifor - og godt mulig kåno er heilt uenig. Har du bilde å laste opp?
-
Km 277500 Stemningsrapport frå førre veke - noken som kjenner seg igjen? Eg har alltid store planar om å holde det ryddig og ordentlig mens eg holde på. Men det sklir ut kvar gong 😅 men, det har blitt gjort mykje jobb på bilen i april. Byttelånte D3 med ein god venn som var på båt i 5 veker, då hadde eg ro til å gjere ting som har stått og blødd ei stund: - nedre bærearmar framme med bærekuler og nye nedre bærearmar bak (orke ikkje bytte enkeltforingar.. ) - nye foringar oppe og nede i hjulspindelen bak (pressa desse lett ut og inn med eit BT sett lånt av ein nabo) - bytta då og hjullager og bremseskjold, fekk verksted til å presse inn nye lagre) - nye bremseskiver og håndbrekksko bak - nye ytre endeledd framme. Rustfjerna og malte hjulspindlane før remontering. Deilig med reine nye deler ! Stadig ein liten klunkelyd framme, må kanskje te pers med øvre bærearmar også..
-
Grattis, det der er deilig!
-
Takk, det har jo gått litt sport i det å holde den på vegen sjølv når ein er ånkli akademiker😀 Ja, poenget er å vite at du etter bytte av endeledd er nede på max 1 mm avvik på spissinga - då er det ikkje så farlig om det er ventetid på hjulstillinga, du kan kjøre uten å være redd for å ete opp eit par dekk.
-
eg svare ja for deg Eg kjøpte min D3 som ungkar og spellemann, den gong perfekt for meg, og snodig nok er den perfekt enno - no med kone og 3 guttar som er blitt 9,7 og 2 år. Vi har paralellt hatt diverse familiebilar (inkl ein tesla X som blei solgt nyleg), men ser at D3en er den foretrukne turbilen. Bra plass og luftig kupe gir fornøyde ungar. Finne du ein god ein kan du smile med ein gong, og kan du skru så er det forbausande mykje bil som kan vedlikeholdast ganske så gunstig. Det er sweetspoten mellom plass/kul-faktor/anvendelighet/kapabilitet og økonomi viss du kan gjere litt sjølv. Og kjøpe diagnose. Ser du i prosjekttråden min - min fyste D3 - trur eg du får eit inntrykk av kva det går i. Det verkar å være eit fint lite LR miljø med kompetanse også på D3 i kristiandsand, er nok lett å få hjelp viss du står fast med noko. Lykke til !
-
Det gjelder vel her som for andre (J)LR produkt av samme årgang - ingeniummotorane (2liter) bør absolutt unngåast, 3liter diesel er bedre, men dyrare..
-
takk idag - km 276 450 - bytta det andre hjullageret framme, tok VF i haust, no var det endeleg tid til å ha HF også. Prøver jo å bytte i par, men den tida... Igjen grei jobb når det er du sjølv som har vore der før, og ingenting står gadd fast. Gjer det jo litt kjekkare å skru då! Diverre ser det ut til at det blir reklamasjonsjobb på bærearmar framme. Kjøpte frå Autodoc merket MOOG då eg bytta mai ifjor. No er det klunking i forstillinga, og med litt hjelp ser eg at begge nedre bærekulene har fått det. Etter 6000 km - passe kjipt! Har utelukka endeledd og no hjullager - det er i bærekulene det er. Attpåbil er det også tydeleg slark i bakre foringa på nedre bærearm HF. Aldri meir MOOG på sånne deler... Nye bærearmar frå Lemförder er på veg, så får vi sjå kva Autodoc sin reklamasjonspraksis er verdt.. Med det som er planlagt bytta bak ( hjullager,nedre bærearmar og spissingsstag så bør den bli rimeleg tight å kjøre igjen.
-
blir bra det der! Ang den "nedre opphengskula" er det som du tenker ja. Går vel i prinsippet å gjere med huben på bilen, men er eit knot. Vurder å ta øvre i samme slengen, ofte ruster bolten fast i foringa og du får ikkje justert camber lengre. Men med to biler med EU på samme mnd forstår eg om du prioritere annleis 😅
-
Det der er 100% gjenkjennelig.. også på nyare bilar 😅
-
Gratulera, ser fin ut ! Vanedannande greier dette🤫😆
-