Jump to content

jschille

LRF Society
  • Posts

    1,410
  • Joined

  • Last visited

4 Followers

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Tysvær

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Tysvær

Recent Profile Visitors

3,460 profile views

jschille's Achievements

Entusiast

Entusiast (6/7)

  1. Trur minsten i huset traff på NLRK på ferga på veg over Stovegolvet idag
  2. Og har du armlener framme har du ein HSE, som også er det det er solgt mest av..
  3. Akk, huske denne forhandleren hadde ein 2011 RAW defender til salgs i 2011. Det må ha vært eit svært godt kjøp med tanke på verditap, angre enno eg ikkje slo til
  4. Kjekt å sjå det er liv i både bil og forumtråd
  5. Det går nok bra Oggi, gjorde det slik første gong eg bytta regreim i 2013. Burde merka det til no viss det hadde flytta på seg
  6. har og bytta desse in situ både oppe og nede- så forstår ikkje heilt kvifor lafterolf skal svare så bastant. Eg meiner eg brukte gjengestang og eit utvalg piper, mulig noko måtte skjerast sundt også. Men ut kom det, og inn kom det nye og.
  7. Gratulera, so kjekt du fant deg noke som ser ut til å vere eit veldig bra kjøp Støtte forslag om nye reflektorar, gode pære og lysforsterkningssett. Eit par runde 7" ekstralys på støtfangeren er tidsriktig tilbehør og heilt innafor, og då er lyset slett ikkje gale! Her er min gamle slik den såg ut med det oppsettet:
  8. Imponerande innsats- og deilig når alt funke
  9. hmm, altså, viss du seriøst vil ha ein RRC som bruksbil - utvalget som dukker opp på finn er syltynt og prisinga meget varierande - stort sett frikobla faktisk tilstand. Eg tar litt i no, men eg har sjekka nye Land Rover dagleg på finn i >15 år. Evt objekt må du sjekke grundig for rust. Alt anna lar seg fikse lett og billig (med unntak av alt som gjelder elektronikk til V8eren.. ) Eg har hatt ein 1989 som daglegbil i mange år, det var ein diesel - som berre gjekk og gjekk (iallefall når den fekk seg ein 300 tdi...). Den blei etterkvart bil nr 3, men fiksa 8-9mil pendling om dagen uten å mukke når den måtte det. Fin på forbruket var den og. Men det er rusta som tar dei, sjølv eg og begynnte med ein bra ein, og sveiste opp etterkvart. Saltet må du holde deg unna som nevnt over her. viss du er veldig seriøs må du vurdere å sjekke markedet i heile europa. Ulempen er at det er mange som har fått augene opp desse. Og det er forståeleg 😍
  10. jschille

    NITTIEN

    her er det berre å sei gratulera og til lykke med dei neste 500´😃
  11. Eu-kontroll idag på km 266800- sklei rett gjennom uten anmerking Det betyr at håndbrekket oppførte seg over middels på kontrollen idag, der må eg gjere ein tannhjul/låseringjobb for av og til er det berre skrik og skrål og feilmeldingar. Det betyr og at det generellt er jevnt slitt i foringer under uten at det er havari noken plass, for det er for tida meir skutekjensle enn vanlig på svingete veg. Jaja, fint å ha litt tid på seg for desse jobbane. Ryggesensorane må eg og gå over, men då trur eg feillista er ganske komplett. Fornøyd med dagens smule seilas gjennom EUen Fekk ein skikkeleg vask for å feire! Note to self- ser bruken synke. Kjørt ca 12000km sidan sist EU for 2 år sidan. Tidlegare kjørt opp til 25' i året, men ser den får eit roligare liv no.
  12. Stå på! Aldri kjekt å finne andre sine gamle synder, men desto bedre når du går ordna det og veit det er skikkeleg!
  13. Huff her var det lite D3 skryt å finne. Eg har hatt min i 13 år no, kjørt ca 215' km på den tida, alt som har vore er godt dokumentert i prosjekttråden min. Var i kaffibesøk hos ein kompis idag, han har berre hatt sin D3 i 6 år. Kjøpt billig den gong, og som han seie - bilen funke, og ka ant skal ein egentlig bytte til uten å legge alvorlig mykje meir penger i det? Mitt kjøpsråd 1. Ikkje kjøp 15-20 år gamal LR viss du ikkje har tenkt å skru sjøl (eller er alvorlig ignorant ovenfor timepriser og delepåslag på verksted) 2. Kjøp historikken- få eigarar foretrekke eg alltid, e viktigare enn kilometer. Helst bil som ikkje er småkjørt. Som nevnt over- skygge unna biler som kjører 30'mellom oljeskift. 3. Enig ang GAP sitt IID tool- kjøp diagnose for et lykkelig samliv. 3. Er mange biler i markedet - du trenge ikkje kjøpe rust eller dårlig historikk. 4. Unngå å handle bil frå folk som ikkje bytter hjullager eller bremsekalippere i par. Eller som er gnitne på dekkmerket.. Bilen er glad i understellsdeler, og treng sine slitedeler jevnt og trutt. Sjølvsagt må du sjekke vanlige ting som at alt fungere på prøvekjøring, lugge automaten? Fungere luftfjæringa? (den er betydelig mindre komplisert enn ryktet..) rust i kanal? Lettstarta i kulden? Lykke til - min bil har eg serva sjøl siden 2012. Den har tomt servicehefte siden 2011. Sikkert galskap, men glad amatørskap synest å fungere, ellers hadde den vel ikkje fungert upåklagelig i alle år ?
  14. Viss du må legge 65' + 65' i bilen, så selg heller den du har (fungere motor er det litt verdi i den likevel) og kjøpe ein fin anna D3. Ja, mange slitne biler i markedet ifølge kjentfolk, og høg prisantydning betyr ikkje at den er bra, men med litt tid finne du ein god D3 til godt under 130', ingen tvil. Og, den neste er det lurt å holde vedlike fortløpande, gjere du det sjølv er D3 ekstremt mye bil for pengene, og verditapet marginalt.
×
×
  • Create New...