Jump to content

jschille

LRF Society
  • Posts

    1,422
  • Joined

  • Last visited

4 Followers

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Tysvær

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Tysvær

Recent Profile Visitors

3,768 profile views

jschille's Achievements

Entusiast

Entusiast (6/7)

  1. Den skal sannsynlevis ha ny regreim ila 2024. 7 år eller 168´km - det som kommer først. Mao når bilen er blitt 14 år skal den ha bytta x 2 . Sjekk for rust i kanaler i bakre ende. 2.7 er ein fin motor i D3/ D4 - meir effekt og moment i 3.0, men 2.7 gir tilstrekkeleg kraft til den kjørestilen som kler bilen. Men - mange syns nok og at D4 bør være 3.0. Smak og behag. Eg trur 2,7 alt anna likt er litt mindre problembefengt enn 3.0. Begge dør av dårleg vedlikehold. Rådet mitt - kjøp den best vedlikholdte du kan finne. Skygg unna alt som ikkje har hatt oljeskift hyppig, helst kvar 10 000 km.. .
  2. Oppdatering 3 Så, no er vel bilen bra etter det skippetaket ? Nja, det klonker framme over dumper enno. Er litt slakk kl 3 og 9 i hjula, så må nok til med å bytte endeledd, og så trur eg øvre armar byttes og. Då må det snart bli stille der framme. Men jobben ventar. Så etter den runden der måtte vi jo gjere noko kjekt med bilen og. Dei to største guttane fekk plutseleg vete om taktelt. Og då var dei utstoppelege " pappapappappapappa, eg vil på taktelttur før skulen begynne, pliiiis" Og ein ska jo vær snill med ungane! Pent brukt frå finn, eit sånt stort hybridtelt, type Topcamp Xtreme. Ser ut som mange ulike levere tilnærma samme teltet, feks MobyMountain og Norsecamp har meget like telt. Dette verke veldig OK, passa godt ned på grinda, men må endre lukkinga av lokket og flytte låsereimene så desse ikkje ska festast under teltet, der komme eg ikkje til langs grinda viss teltet skal vær midstilt. So no er den blitt turbilen vår, og guttane er veldig enig i at vi må snekre skuffekjøkken til å ha baki
  3. Oppdatering 1- Her er skjedd smått og stort si siste post i mai. Fekk bytta stabstagforingar og kyllingbein på begge sidar framme, men syns enno det klunka litt. Meir om det etterpå. Tidleg i juni var det og ein eller anna snodig slepelyd når eg kjørte ned bakken heime. Blei ikkje heilt klok på det, men hadde det for travelt til å sjekke det opp ordentlig. Før kona låne bilen. Sjølvsagt måtte det bli sånn Telefon - idiotisk tung på styringa, ladelampelyse, og før mi kloke kona hadde fått lirka den inn på ein p-plass lyste og kjøletemperaturalarmen. Jippi.. men tenker og at det kan jo vær multireima som har fått det / strammare som har havarert. Det ville jo forklart alt. Gløtte fort under panseret og ser multireima er laus, tenker eg er for gamal til å skru på ein p-plass og bestiller berging heim. Fasit? Reima er heil, reimstrammaren og. Men korfor er reima laus då? Då ser eg det - dynamoen ligg heilt laust Årsak? Dynamoen feste mot ein brakett som står i blokka. Ser ein bolt er vekke, den andre er knekt av i braketten og den er den siste og. Altså sannsynligvis har eg ved siste dynamojobb, det er noken år si enten glømt ein bolt eller ikkje tighta skikkeleg, så har det stille vibrert sundt. Fiks? Demontere heile braketten, men klarar ikkje få ut den siste knekte bolten. Ringer etter tips frå broderen Jahren i Larvik same kveld, han har liggande brukt brakett, og halvanna døgn seinare er den i postkassa. Blir alltid rot når eg jobber slik, men deilig å få det gjort. Og slepelyden var nok dynamoen som nesten var heilt laus.. Oppdatering 2 Etter å ha bytta bærearmar, alle foringane til stabstaget og festa dynamoen igjen så var eg i paradis bilmessig i omlag 2 dagar. Så begynnte eg igjen å legge merke til ein ulyd framifrå. Prøvde sjølvsagt å sei til meg sjølv at no sitte du jo på nåler ette førre jobb, heilt normalt å bli litt innbilsk katastrofetenkande når ein jobb er ferdig, for ka har ein glømt sant? Men denne lyden tiltok, og ved sjekk var der ikkje tvil - slark kl 6 og 12 på ve framhjul når det var jekka opp. Autodoc brukte 1 veke på å levere hjullager (blei ikkje Timken, men FAG(?) som ifølge ekspertisen ska vær kurant. 3300 for to stk er ok. Då er eg på hjullager nr 3 framme, og Timken har vart i 170 000 km, greitt nok. Bytta sannsynligvis dei første for tidleg,men men. Plagdes som besatt med torxskrua som held fast bremseskiva, utover det var det plankekjøring..
  4. Spotta stålfelg-Puma x 2 i Paris. Jada, masse L405, dels nye defender og, men er liksom ikkje det samme å ta bilde av
  5. Klapp på skuldra og hakk i beltet Oggi Godt jobba!
  6. Km 270450 - bytte av begge nedre framre bærearmar. Har klunka godt over tverrgåande humpar ein stund no. Såg ved bytte til sommarhjul at bakre foring hadd fått det, men noke komme nok og frå stabstagforingane framme, dei må eg ta neste økt i garasjen. Og - på sånne jobbar er det kjekt å vite at ein har vore overalt før med copaslip. Alt av boltar og stikkakslingar kom laust uten vanskar. Godt fornøyd med eigen innsats - tok førarsida til slutt og klokka inn der på litt over timen på demontering, montering av ny bærearm og tilstramming på rett navhøgde. Hjulstilling igår - ser oppmerkinga fungerte høveleg bra, kun finjustering var naudsynt. Fasit etter bytte - betydeleg mindre klonking. Men vekke er det ikkje. Stabstagforinger neste!
  7. Ja du må ut med starter og inn med låseverktøy for å låse veiva for å kunne løsne veivbolten som du må ha laus for å få ut oljepumpa. Ved reint bytte av registerreima tar dei fleste å låse kammane og droppe å låse veiva, men ved oljepumpebytte må du låse veiva på svinghjulet. Er litt knot å få ut startaren, men plutselig får du lirka den ut. Eg skreiv noke om det i prosjekttråden min når eg gjorde denne jobben i 2020 . Rett moment er noke mange meiner er undervurdert på denne jobben, eg brukte dei som er i haynes. Lykke til!
  8. kondolere! Men det er tid for alt, D3 som ikkje får stellet sitt er ikkje det samme.
  9. Tøfft og inspirerande korleis du held bilen vedlike, det er noko med det når den er blitt del av husstanden
  10. jschille

    @le's D3 #2

    Snodig nok er den kobla slik at dersom den kortslutter pga f eks vatneskponering så gir girkassa feilmelding og går fullstendig i streik. Nok å plugge den ut.. Men det lærte eg først etterpå
  11. Trur minsten i huset traff på NLRK på ferga på veg over Stovegolvet idag
  12. Og har du armlener framme har du ein HSE, som også er det det er solgt mest av..
  13. Akk, huske denne forhandleren hadde ein 2011 RAW defender til salgs i 2011. Det må ha vært eit svært godt kjøp med tanke på verditap, angre enno eg ikkje slo til
×
×
  • Create New...