Jump to content

lafterolf

LRF Society
  • Posts

    35,192
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Leksvik

Previous Fields

  • Location
    Leksvik

Recent Profile Visitors

30,156 profile views

lafterolf's Achievements

ENTUSIAST

ENTUSIAST (7/7)

  1. Ring Vestfold ship. Da har du litt større sjangse for å få rett stift.
  2. The most important thing on a winter trip is proper winter tires, BF a/t are summer tires. They are not suitabel for driving along Norway in the winther.
  3. This one are for td5?
  4. Er det pitmanarm på snekka?
  5. Lurt. Du mister selfølgelig festebraketten på girboksen og må ha dette.
  6. Tøft.😁 Du måtte nok lage noen finurlige braketter da?
  7. Jeg kan si hvor store hjul du kan bruke om du mister lufta i fjøringen. Nemlig ingen ting større enn orginalt. Og om du skal i terrenget er det ikke lurt om dekket skraper oppi skjermbuen, det vil det gjøre om hjulene flyttes utover.
  8. Har du sylindere på fordelingskassen?
  9. Brukte du sandblåsningsand?
  10. https://www.aliexpress.com/item/1005008199319532.html https://share.temu.com/jbx2EL4gWTB
  11. Fort gjort å demontere toppen, dårlig husk, men tror pluggen står der. Ny må kakkes inn, tror ikke du får armslag med toppen på plass.
  12. Ser ut til at det har irret. Har batteriet vært tilkoblet under lagring? Bruk fint smergelpapir og puss kontaktflatene på stiften. Se etter irr inni fordelerlokket.
  13. Utrolig fint arbeid på rammen. Gratulerer med neste jobb😆
  14. Det gule releet står kanskje annet sted på D2. har du sett over alle sikringer?
  15. Har du prøvd å trykke inn bryteren på torpedoveggen? Den slm slår ut om bilen kolliderer. fem tramp med gasspedalen for å lufte diesel?
×
×
  • Create New...