Da har Kasper og jeg sjekket litt.
Alle sikringer er intakte, både de foran girspaken og de under passasjersetet .
Releet til diselpumpa klikker ikke, men når vi tar ut releet og direktekobler der strømmen skulle gått så summer dieselpumpa fint igjen.
Det hjelper ikke å bytte rele, så det ser ut til å være en utfordring med styrestrømmen. Begge sidene kommer fra ECU, men vi får kun spenning på ene siden.
Vi får ikke kontakt med ECU med Nanocom via OBD, og heller ikke når vi setter den inn i Kaspers D2, så jeg frykter at jeg har en aldri så liten ECU utfordring.
Det viser seg imidlertid at jeg i alle disse årene har hatt en flashbar ECU uten å vite det til tross for at bilen er en 1999 modell med P10 motor....og jeg som har hat lyst til å tune den litt, men tenkt at det var litt vanskelig fordi jeg trodde jeg hadde en MSB ECU...
Si gjerne ifra om noen har gode erfaringer med firma som reparerer ECU´er.