-
Posts
7,924 -
Joined
-
Last visited
radovan's Achievements

ENTUSIAST (7/7)
-
Bilen har knapt vore brukt i vinter, så eg har ikkje gjort meir. Takk for svar
-
Takk for tipset, skal sjå på det
-
Det vart montert før siste brytarskifte. Brytaren fekk det visst ikkje med seg 🙄😛 If it's not broken, fix it until it is 😄 Er køyrelysautomatikken kopla slik at det går straum gjennom lysbrytaren på ein anna måte enn når ein skrur på "fullt lys"?
-
Den originale lysbrytaren på Discoen heldt i nesten tjue år før den kapitulerte. Den ville ikkje halde seg i fjernlysposisjon lenger. Den nymonterte brente seg fast i på-posisjon første dagen i sommarferien 2022 og eg måtte kople frå batteriet ved kvart stopp i ti dagar. Neste brytar hugsar eg ikkje kva som skjedde med, men eg måtte iallfall ha ny igjen før PKK tidlegare i år. Då vart det også montert lysforsterkarsett med relé slik at det kun går styrestraum gjennom brytaren. Dette var rett før årets sommarferietur, og då vi kom heim igjen hadde instrumentlyset forlengst slutta å virke. Det kjem på når eg slår på parklys, så det er nok brytaren igjen. Eg har ikkje gjort meir med det sidan eg er litt lei av å kjøpe brytarar som stadig finn nye måtar å kollapse på. Men no er det mørkt halve døgnet og skikkeleg upraktisk med mørkt dashbord. Alle brytarane var originalvare frå Lucas, utan at det hadde noko å bety. Er det andre som lagar brytarar som held betre?
-
Det har ikkje skjed fleire gongar etter at eg la inn denne tråden. Tenk om reparasjon alltid var så enkelt 😄 Kjem nok igjen no...🤪
-
Dette er nok eit scenario fleire har opplevd: motoren startar som normalt, men sloknar umiddelbart - evt tenner motoren berre såvidt ein kan høyre det før han er daud. Etterpå kan ein kinne rundt til ein blir lei, det er totalt livlaust uansett. Det framstår som om ei eller anna startsperre er i inngrep. Løysninga er å ta ut nøkkelen, låse bilen og vente litt. Så er alt normalt igjen. Dette har skjedd kanskje ein gong for året max, altså uvanleg, men ikkje ukjent - men i sommar har dette fenomenet oppstått kanskje fem gongar, noko som er ganske mykje med tanke på at bilen ikkje er så mykje brukt. I.o.m. at dette har blitt vanlegare, er det kanskje ein eller annan sensor som er overaktiv? 2002, Td5
-
Takk, ferietid, så har vore fråverande og ting tar tid! Tek kontakt 😁
-
Forsterkar til stereoanlegg?
-
Sikkert like bra 🤪
-
Er vel aldri lurt å overstige makstrykk, sjølv om det var eit stusseleg maksimum. Mine er vel merka med 55 pund maks, og bilen går mykje rettare og stødigare om eg har fylt dei godt opp når eg har mykje last. Også viktig at hengar/campingvogn ikkje har for blaute hjul 🙂
-
Takk for tips 😃
-
No skriv vi 2024 og spørsmålet er om det er noko nytt å putte i? Har sikkert ikkje tid eller kunnskap til omfattande arbeid, så fint med tips til ting som er mest mogeleg plug and play 😄 Originalanlegget har mista ein funksjon for året og no er det lite igjen. Ser ein kan få tak i orginalen på Ebay, men det hadde kanskje vore kjekt med bluetooth i dag?
-
Erfaringsmessig er det lurt å ha godt med luft når bilen er tungt lasta og ein skal køyre langt 😄 På vår klemmer eg i 35-40 pund framme og 45 bak når eg skal på langtur med campingvogn og seks pers i bilen 🙂
-
Eg kjøpte opptil fleire sett på Biltema som skulle hjelpe meg med å få ut stubben, men den satt så fast at tilslutt var det ingen veg utanom utboring og innsetting av lausgjengar. Så skrudde eg ein stubb gjengestong ned og brukte låsemutter med forsiiiktig maktbruk for å forhindre gjentaking av tragedien. I går køyrde vi til Lier, og i morgon er det heimtur. Håpar det held. Eg fekk ikkje tid til å få tak i linksbor. Det spørst om eg burde hatt eit sett på lur til seinare.
-
Ca 4 cm. Det var jo ikkje komplett utan motstand, men ingenting som skulle tilseie at det skulle bli problem. Det var momentnøkkelen eg brukte, men det var ikkje begynt å nærme seg noko maktbruk. Det ser ut som boltane kanskje er litt tynnare der gjengepartiet startar. Kanskje det er ei slags svekka sone for å unngå skade på gjengar?