Gå til innhold

Bytte av brennerinnsats Thermo Top V - L320


Anbefalte innlegg

Fikk avlest feilkode på Aarsby bil, og de anbefalte ny brenner. Den gamle fyrte, men slukket etter ca 10 sek. Kjøpte ny brenner til Thermo Top V fra Famous Four, basert på VIN kode for L320 (2006 2,7TdV6). Fikk ut webastoen ut av bilen, splittet "huset" og oppdaget at den gamle brenneren kun har en hvit connectore påkoblet, men den ny har den hvite + EN TIL. Kontaktet FF og de mente at brenneren var riktig basert på VIN, og at de anbefalte å koble til begge connectorene. På brennerhuset var det en blindplugg som "den andre" ledningen ble koblet til. Se bilder

 

Satte sammen webasto, monterte den i bilen, men jeg kan ikke si jeg ser eller hører at den starter opp ved < -5deg. Har dere noen tips til hva jeg evt kan sjekke/ gjøre?

 

Hva er "ledning nr 2" på den nye brenneren til?

 

Takker for evt innspill!

Blindplugg.PNG

ny vs gammel brenner.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...