Alvegg Posted December 23, 2018 Share Posted December 23, 2018 Har en TD5 som mangler denne lille men viktige delen før jeg kan kjøre rundt i vidunderet igjen. Er det noen som har en liggende? Hilsen Desprat mann Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andersmh Posted December 23, 2018 Share Posted December 23, 2018 14 minutter siden, Alvegg skrev: Har en TD5 som mangler denne lille men viktige delen før jeg kan kjøre rundt i vidunderet igjen. Er det noen som har en liggende? Hilsen Desprat mann Hei, har denne, men står monter på delebil, så må finne tid til å skru den ut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alvegg Posted December 23, 2018 Author Share Posted December 23, 2018 Takk som byr, men hadde håpet noen på sentrale Østlandet hadde hatt en liggende. Skal du finne tid til å skru også skal posten bruke en uke blir det for lenge å være uten Bilen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andersmh Posted December 23, 2018 Share Posted December 23, 2018 13 minutter siden, Alvegg skrev: Takk som byr, men hadde håpet noen på sentrale Østlandet hadde hatt en liggende. Skal du finne tid til å skru også skal posten bruke en uke blir det for lenge å være uten Bilen. Var det jeg også tenkte (y) Har som sagt en d2 td5 delebil stående, så rop ut om du trenger noe annet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alvegg Posted December 28, 2018 Author Share Posted December 28, 2018 Da har det ordnet seg så ga trenger jeg ikke å kjøpe lengre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts