Jump to content
LRforum

4.6 V8 RPI motor med girkasse og transferkasse fra Range Rover P38 selges


Andychap

Recommended Posts

4.6 V8 RPI blokk fra Range Rover P38 selges komplett med oppgradert dynamo og ellers alt tilbehør selges.

Har girkasse og transferkasse fra samme bil.

Motor gikk fint da den ble tatt ut. Lekkasje på pakning på innsugsmanifold. Ny pakning medfølger.

Har også div deler som hovedlykter og grøftelys fra samme bil.

Har også komplette hjul på original RR P38 alufelger. Kjørt en sesong. Fungerte bra på den bilen. Michelin Latitude Cross M+S

 

Står i Bodø. Selger organiserer og betaler frakt. Er behjelpelig med sending. 

 

Hurtig avgjørelse ellers går dette til gjenvinning.

Link to comment
Share on other sites

10 minutter siden, Steinar skrev:

Er det komplett motor? 

Kan være interessert i både motor og girkasser...

 

Hei, det er komplett motor ja. Med komplett innsug og hele greia.

Radiator også har jeg når jeg tenker meg om. :)

Og eskeny ac-radiator.

Link to comment
Share on other sites

Tenker å bytte motor i RRC'n i forbindelese med "restaurering" av denne. Tenker å oppgradere til en 4.6 eller evt. en sbc 350 om det lar seg gjøre ( bilen er en "ekte" Overfinch, men mangler 350 motoren :() En så komplett motor som mulig er absolutt av interesse.

Tenker å bytte til en ZF4HP24E kasse i samme slengen, alternativt bygge om originalkasse med innmat fra 24 kasse. Transferkassen, om jeg erindrer riktig, passer vel ikke på en RRC da transfer kassa er montert mot venstre side slik at akslingene kommer ut midt under bilen? Stemmer det?

 

...så er det frakt...hva kan noe slikt koste mon tro??

 

Prisantydning  på motor og girkasse?

Link to comment
Share on other sites

5 minutter siden, Steinar skrev:

Tenker å bytte motor i RRC'n i forbindelese med "restaurering" av denne. Tenker å oppgradere til en 4.6 eller evt. en sbc 350 om det lar seg gjøre ( bilen er en "ekte" Overfinch, men mangler 350 motoren :() En så komplett motor som mulig er absolutt av interesse.

Tenker å bytte til en ZF4HP24E kasse i samme slengen, alternativt bygge om originalkasse med innmat fra 24 kasse. Transferkassen, om jeg erindrer riktig, passer vel ikke på en RRC da transfer kassa er montert mot venstre side slik at akslingene kommer ut midt under bilen? Stemmer det?

 

...så er det frakt...hva kan noe slikt koste mon tro??

 

Prisantydning  på motor og girkasse?

 

De er vel offset ja fra senter. 

 

Pris på motor og kasser, tja hva er «going rate» for slikt for tiden? Inkl innsug og tilbehør. Bedre det blir brukt enn havner på skroten. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...