Ranger Posted October 27, 2019 Author Share Posted October 27, 2019 Joda, brukte snøprogrammet opp bakken. Den er nokså bratt. Holder på å rendre ut video av turen og da vil en se hvor mange grader helling bilen har på vei opp... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger Posted October 27, 2019 Author Share Posted October 27, 2019 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger Posted October 28, 2019 Author Share Posted October 28, 2019 Lørdag var det kaffe i Bjerkvik. På vei møtte jeg nesten Rudolf.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger Posted December 2, 2019 Author Share Posted December 2, 2019 TerrainTouring med klubben hos NMK Bardu. Vår bil i offroad høyde: Kurt-Egil sin D4 i super extended vha et par ved kubber Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger Posted December 6, 2019 Author Share Posted December 6, 2019 Det var plutselig en milepæl i dag... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lysholm Posted December 10, 2019 Share Posted December 10, 2019 På 6.12.2019 den 23.11, Ranger skrev: Det var plutselig en milepæl i dag... Akkurat innkjørt :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger Posted December 10, 2019 Author Share Posted December 10, 2019 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger Posted January 2, 2020 Author Share Posted January 2, 2020 Kaffetreff med kun Discoverys: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger Posted February 26, 2020 Author Share Posted February 26, 2020 Leita etter VIN på en annen bil og kom over denne nettsiden som ga meg litt ny info om vår bil. https://www.vindecoderz.com/EN/Land Rover Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger Posted March 29, 2020 Author Share Posted March 29, 2020 Holder på å klargjøre 18" treff felger. Etter rengjøring får de seg nå noen lag sort lakk før nye dekk monteres. Spesielt fornøyd med felg holderen, grevet i skrustikka, så jeg enkelt kunne dreie felgen rundt mens jeg holdt på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YMK Posted March 29, 2020 Share Posted March 29, 2020 Tøft Har ett sett som trenger lakk jeg også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger Posted March 29, 2020 Author Share Posted March 29, 2020 Kan leie ut "lakkboksen" mot en klekkelig sum Om du gjør de rein kan vi godt lakke her. Har jo godt med varme på i "lakkboksen". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger Posted April 7, 2020 Author Share Posted April 7, 2020 Synd alle treff er utsatt på ubestemt tid. Treffhjulene er klar 265/65x18 Radar Renegade A/T (ubelastet) er nokså my større enn 255/60x18 Hakkapelita. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YMK Posted April 7, 2020 Share Posted April 7, 2020 Dette blir bra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jorgenht Posted April 7, 2020 Share Posted April 7, 2020 Så barske ut! Blir nok spenstig på bil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger Posted June 1, 2020 Author Share Posted June 1, 2020 Ikke hver dag jeg tar bilde av bilen... dugnad pinse på familiegodset. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger Posted June 14, 2020 Author Share Posted June 14, 2020 (edited) Terrain Touring med avd Nord på Bardu motorsenter. Edited June 14, 2020 by Ranger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger Posted June 18, 2020 Author Share Posted June 18, 2020 Dagen etter TT ble det tur med arbeidsbrakka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YMK Posted June 18, 2020 Share Posted June 18, 2020 Grattis som kongen av campingplassen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger Posted June 18, 2020 Author Share Posted June 18, 2020 Takk for det. Dette må vel være den minste vogna på norske campingplasser.... så vi får holde lav profil.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger Posted June 30, 2020 Author Share Posted June 30, 2020 I dag starter ferien for ungdommen. Bilen skal til sørlandet via E6`en sørover. Hilsing vil bli besvart har jeg forsikret meg om Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oggioffshore Posted June 30, 2020 Share Posted June 30, 2020 God tur nedover. Liker den grillen din Blir det via Bergen også? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger Posted June 30, 2020 Author Share Posted June 30, 2020 Takker på vegne av ungdommen. Det blir hovedsakelig langs E6, med noen avstikkere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger Posted July 13, 2020 Author Share Posted July 13, 2020 (edited) Hjemme igjen etter en frustrerende fergekø på Bognes. Vi var siste bil som ikke kom med på 19 ferga.... så det ble 1,5 timer å vente. En velfortjent skylling med alle valg. Ikke et hikk på nærmere 4000km. Ser at 100-110 veier drar opp forbruket til rundt 0,9 på mila. Totalen på turen ligger på 0,79. Edited July 13, 2020 by Ranger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger Posted August 17, 2020 Author Share Posted August 17, 2020 En liten klunk i ny og ned når det ene hjulet går opp eller det andre ned... Tok en sjekk bak og parallel staget var helt løst - slitne foringer! Kyllingbena har jeg aldri skiftet bak så tenkte de også burde byttes. Heldig da at AF har et sett med alt nødvendig: https://www.advancedfactors.co.uk/kit606-meyle-discovery-3-rear-anti-roll-bar-overhaul-kit-1326120-p.asp I tillegg til det en ser på bildet så var det nye bolter til klavene over gummiforingene. Gamle 13mm hode - nye 15mm hode. Trangt som f&%$. One down - one to go. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts