Jump to content
LRforum

D3 turbilen

Ranger

Recommended Posts

• 1 month later...

Stab stag foringene ble byttet i dag. Fy for en jobb. Trangt på begge sider for øverste bolten.

På høyre side måtte jeg løsne en "luft boks" og på høyre side festet til differensialen.

med_gallery_196_852_2261800.jpg

med_gallery_196_852_1362810.jpg

med_gallery_196_852_1116672.jpg

Klunkene fra forstillingen er blitt borte :)

I to dager har både lavserien og luftfjærene fått litt jobb. For å få fylt til garasjen og støttemuren måtte vi leie henger med tipp. 8 tonn stein og 4 tonn jord er nå på plass.

med_gallery_196_852_914084.jpg

• 2 months later...
  • 2 weeks later...

I dag ble bakseter montert :)

gallery_196_852_100112.jpg

Men det ser ut for at jeg mangler noe i bagasjerommet. De to platene ramler liksom i mellom.... blush

Tror kanskje det er TRAY - 2008 LAND ROVER LR3 (LR019620) jeg trenger?gallery_196_852_1255412.jpg

Det skal monteres to braketter på sidene. De holder platene og "hengslingen" til den bakerste platen. Den bakerste er den med "håndtak" i, som skal danne et rom under. Du får også kjøpt et isoportrau til det rommet, med plass til jekken, hjulvinnen etc.

Sjekk hva du trenger her. Klikk på In English og på LR Microcat, velg bil og finn delenummerne:

http://lrparts.ru

Edited by LANDreas

Der ja! Bare pass på at du får riktige braketter. Tror det var et skille i ´09. Jeg har "Tray" i min, og synes det er kjekt. Så kan jeg ha andre ting i siderommene bak. Selvfølgelig litt klønete når du har masse bagasje bak og må ha tak i jekken etc., men hvor ofte er egentlig det?

• 4 weeks later...