Ranger Posted May 18, 2016 Author Share Posted May 18, 2016 Noe ulyd i "ulendt terreng" og NAF pekte på foringer til stab staget forran. Startet med kjøttbeina. Foringene i ramma står for tur. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger Posted July 9, 2016 Author Share Posted July 9, 2016 Stab stag foringene ble byttet i dag. Fy for en jobb. Trangt på begge sider for øverste bolten. På høyre side måtte jeg løsne en "luft boks" og på høyre side festet til differensialen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger Posted July 12, 2016 Author Share Posted July 12, 2016 Klunkene fra forstillingen er blitt borte I to dager har både lavserien og luftfjærene fått litt jobb. For å få fylt til garasjen og støttemuren måtte vi leie henger med tipp. 8 tonn stein og 4 tonn jord er nå på plass. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger Posted September 24, 2016 Author Share Posted September 24, 2016 Bytter klosser og skiver. En ferdig. Tre igjen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YMK Posted September 24, 2016 Share Posted September 24, 2016 Bare å få gjort mest mulig mens du enda har garasjen tilgjengelig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger Posted September 24, 2016 Author Share Posted September 24, 2016 He he joda. Ennå en måned regner jeg med. Kom å hent temp måleren. Jeg er hjemme i hele dag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YMK Posted September 24, 2016 Share Posted September 24, 2016 Vi kommer innom en tur seinere håpe æ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger Posted October 6, 2016 Author Share Posted October 6, 2016 EU OK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jon71 Posted October 6, 2016 Share Posted October 6, 2016 Gratulerer!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LANDreas Posted October 6, 2016 Share Posted October 6, 2016 Grattis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger Posted October 9, 2016 Author Share Posted October 9, 2016 I dag ble bakseter montert Men det ser ut for at jeg mangler noe i bagasjerommet. De to platene ramler liksom i mellom.... Tror kanskje det er TRAY - 2008 LAND ROVER LR3 (LR019620) jeg trenger? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LANDreas Posted October 9, 2016 Share Posted October 9, 2016 Så da veldig lavt ut. Har du montert to braketter og to plater nå? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger Posted October 9, 2016 Author Share Posted October 9, 2016 Platene ligger ikke i på bildet. De "passer" ikke siden det mangler støtte i skjøten mellom dem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LANDreas Posted October 9, 2016 Share Posted October 9, 2016 (edited) Det skal monteres to braketter på sidene. De holder platene og "hengslingen" til den bakerste platen. Den bakerste er den med "håndtak" i, som skal danne et rom under. Du får også kjøpt et isoportrau til det rommet, med plass til jekken, hjulvinnen etc. Sjekk hva du trenger her. Klikk på In English og på LR Microcat, velg bil og finn delenummerne: http://lrparts.ru Edited October 9, 2016 by LANDreas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger Posted October 9, 2016 Author Share Posted October 9, 2016 Ja det høres riktig. Fant denne tegningen med delnr: http://www.potamkinparts.com/auto-parts/2008/land-rover/lr3/se-trim/4-4l-v8-gas-engine/body-cat/interior-trim-rear-body-scat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LANDreas Posted October 10, 2016 Share Posted October 10, 2016 Der ja! Bare pass på at du får riktige braketter. Tror det var et skille i ´09. Jeg har "Tray" i min, og synes det er kjekt. Så kan jeg ha andre ting i siderommene bak. Selvfølgelig litt klønete når du har masse bagasje bak og må ha tak i jekken etc., men hvor ofte er egentlig det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger Posted November 2, 2016 Author Share Posted November 2, 2016 (edited) Hyggelig besøk på trafikkstasjonen i dag. Både på hallen og kontoret. Skiltene lå klare. Edited November 2, 2016 by Ranger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth Posted November 2, 2016 Share Posted November 2, 2016 Gratulere Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YMK Posted November 2, 2016 Share Posted November 2, 2016 Grattis med plass til flere folk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LANDreas Posted November 2, 2016 Share Posted November 2, 2016 Gratulerer med familiebil! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger Posted November 2, 2016 Author Share Posted November 2, 2016 Takk. Familien blir bare større og større Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Moslet Posted November 2, 2016 Share Posted November 2, 2016 Gratulerer ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LANDreas Posted November 2, 2016 Share Posted November 2, 2016 Takk. Familien blir bare større og større Du får slå knute på'n i tide, hvis ikke må du over på Caravelle. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger Posted November 2, 2016 Author Share Posted November 2, 2016 Ha ha. Det var barnebarna jeg tenkte på Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Velar Posted November 2, 2016 Share Posted November 2, 2016 Grattis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts