Ranger Posted February 19 Author Share Posted February 19 Deler er på vei. Denne skal jeg se i fred og ro før jeg går i gang. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YMK Posted February 20 Share Posted February 20 18mm skrallenøkkel er gull verdt når disse skal byttes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger Posted March 18 Author Share Posted March 18 Brukte 15mm skrallenøkkel på den bakerste bolten. Var plutselig strømløs så det blir noen timer før jeg får sjekket resultatet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger Posted March 18 Author Share Posted March 18 One done - one to go... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timo@ Posted March 18 Share Posted March 18 Anbefaler gummi beskyttelse på disse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger Posted March 18 Author Share Posted March 18 43 minutter siden, Timo@ skrev: Anbefaler gummi beskyttelse på disse Hva mener du? Lenke til produkt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timo@ Posted March 18 Share Posted March 18 https://www.advancedfactors.co.uk/rbg500010-kit-boot-906169-p.asp kan også kjøpes på eBay eller aliexpress Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger Posted March 18 Author Share Posted March 18 Skjønner, det kan være med å holde belgene fri for støv og skitt. Var ikke gummi mansjett på demperen jeg tok av. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oggioffshore Posted March 19 Share Posted March 19 Er vel kun bak originalt? Har heller ikke foran. Kanskje verdt å kjøpe.. Hm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timo@ Posted March 19 Share Posted March 19 Den hindrer at man får hjul i belger pga støv og skitt med tid Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger Posted Saturday at 06:25 PM Author Share Posted Saturday at 06:25 PM På 18.3.2023 den 20.13, Ranger skrev: One done - one to go... Ferdig med venstre også i dag. Som vanlig går det raskere når en har gjort det før. Tror jeg klokket inn på rundt 3,5 timer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger Posted Saturday at 06:55 PM Author Share Posted Saturday at 06:55 PM Senket bilen helt ned og brukte IID tool til å tømme luften av belgene før jeg begynte å skru. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts